K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2009, 10:06   #11
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 18
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hej igen, Julcha ...Jeg synes jo lidt, at du mangler at få noget respons på noget af det du skrev i dit sidste indlæg, så jeg vil lige komme med lidt:

Citat:
Det største problem jeg kan se her, er at det er jo mit ord mod hendes. Hun kan jo bare nægte alt. Hvis jeg nu mod alle forventninger for medhold i min klage, hvad kommer der så til at ske. Vil jeg risikere at sætte mig selv og min sag i meget dårligt lys, og evt. faktisk få det endnu sværere ved at få min flekstid smat at få et samarbejde op at køre med min kommune? Det er nok min største frygt, jeg vil helst ikke gør noget der kan resultere i at jeg får det endnu sværere. Det er min fremtid det handler om.
Ja, vel er det dit ord mod hendes; men som du kan se af StonesTM udmærkede indlæg, så lægger lov og vejledning op til at det er dine behov, der skal tilgodeses ... at det så ikke bliver fulgt i praksis, er så en anden sag; men det skal ikke afholde os syge borgere fra at kræve at blive ordentlig behandlet, og du kan jo så glimrende henvise til loven om retsikkerhed osv. § 4 samt vejledning ( se StonesMT's indlæg), når du klager og du kan samtidig henvise til at du også anmodede om at få de penge udbetalt, som du har brugt på kommunedata i forb. med din uddannelse, og som du ikke kan undvære, da du, i forvejen, har meget svært ved at få enderne til at mødes rent økonomisk, så du er truet på hus og hjem!

Skriv at det heller ikke står i det referat af mødet, lige som alt det andet, du har listet op.

(Det er også pga. bevisførelse at så mange K10-medlemmer opfordrer til at have både bisidder og optager med til møder med sagbehandlere)

Om du bliver bedre eller dårligere behandlet ved at klage, skal jeg ikke kunne udtale mig om; men sådan som du indtil nu er blevet behandlet, kan jeg faktisk ikke se kan blive værre, for du har fået besked på, at når du har fået din eksamen i hus, så har du bare at skrubbe ud på arbejdsmarkedet 'fulltime'

Hul i, om du er syg, hul i, om du lige har fået at vide at du med stor sikkerhed har fået en alvorlig diagnose (MB) oven i dine andre lidelser, hul i, om du sidder og er ved at gå bankerot og må gå fra hus og hjem, hul i, hvad du har sagt til et møde, 'man skriver, hvad det passer een', hul i, at der ikke er skrevet noget i din ressourceprofil siden 2005 og at den skal udarbejdes i samarbejde med dig, hul i, at du sidder og mangler de penge, som Kommunen er forpligtet til at refundere i forb. med din uddannelse .... jamen, kan du se hvad jeg mener?

Jeg er da glad for, jeg ikke nogen sinde bliver den der skal teste denne sagsbehandlers sociale intelligens, hvad jeg, efterhånden, er kommet til at mene burde være et lovkrav for sagbehandlere, for jeg ville vist ikke kunne finde nogen, om så jeg brugte lup

Da jeg, under kommunal tvang, blev intelligenstestet sidste år, blev det konstateret at jeg havde en dårlig arbejdshukommelse (min sociale intelligens fejlede ikke noget) ... Hvad skal jeg så mene om din sagsbehandlers arbejdshukommelse? Hun kan ikke en gang referere et møde I har haft!!! ... Eller det hedder måske 'selektiv hukommelse'?

Ja, jeg ved godt at kopien af den klage fra sidste år, som du forhåbentlig har modtaget, er arrig og forarget; men da havde Viper også brugt en hel uge på at samle mig op for .....

Citat:
Puha jeg ved ikke om jeg har kræfter til det her. Ufatteligt at man som menneske kan blive så totalt knækket af selve systemet. Jeg har været i Irak, som bestemt ikke er nogen sommerlejer, og det kunne ikke knække mig, men at skulle kæmpe mod disse ufølsomme, egoistiske og latterlige mennesker kan. Jeg er bare færdig.
Ja, du har været i Irak, og jeg vil bestemt nødig have været i dine militærstøvler; men at de sagsbehandlere, som skulle hjælpe os i vor nød, hvor vi er afhængige som 'børn' af offentlig forsørgelse og har brug for støtte, er vore værste modstandere, rangerer hen ad psykisk tortur!!!

Personligt mangler jeg sq bare at blive tvunget til at strippe og kravle rundt med et hundehalsbånd i vores lokale jobcenter, såeh .... Got the picture?

Apropos 'som børn' ... hvis de sagsbehandlere, der behandler deres klienter, som du og jeg (og mange andre) er blevet det, behandlede deres børn på samme måde, ville der være mere end rigelig grund til at tvangsfjerne børnene pga. manglende forældreevne!

Nå, det blev vist lidt længere end jeg havde tænkt mig; men så har du, i hvert fald fået lidt respons, ikk'?

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 28-09-2009 kl. 10:12.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Kan ikke mere!!! paw thomsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 67 27-03-2010 00:18
Kan ikke mere Gizmomis Alt det andet 8 20-02-2009 22:16
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension