K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2009, 10:45   #20
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Martin Se meddelelser
Jeg prøver for 3. gang i denne tråd: I 2002, da Pia K. viftede med sprayen var det ifølge loven ikke muligt at blive idømt fængselsstraf for den forseelse. Havde hun viftet med en hobbykniv kunne hun heller ikke idømmes fængselsstraf. Siden er våbenloven blevet strammet og nu kan man blive idømt fængsel for at være i besiddelse af en hobbykniv.
Og jeg prøver for anden gang: Det handler ikke om straffen, men den HOLDNING man ser i debatterne til den her 19 åriges situation, hvor man mener det er OK at han skal have en fængselsstraf... jeg ville gerne høre, om disse personer (som højest sansynligt er DF'ere) vil mene at Pia K. skulle have haft en fængselsstraf også? ... det er trods alt SPECIELT DF der har brokket sig over de lave straffe, og haft en stor finger med i spillet for at få dem skærpet.

Så jeg vil jo mene, at Pia selv, og hendes tilhængere må mene, at HUN skulle have haft en hårdere straf tilbage i 2002 så.

summa summarum: det er DOBBELT MORALEN i den nuværende debat jeg anfægter... at der var en mildere straffelov dengang Pia K. fik sin, har efter min vurdering ikke noget med sagen at gøre.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jaaaa Razmo, så må konklusionen være, at araberne kan lære meget af kineserne!
Det kommer nok ikke ligefrem til at ske... men hvis mor Pia og hendes frænder begyndte at gå efter disse også, så skulle vi da nok komme til at se en del karatespark i gaderne også

Eller sagt på en anden måde: Det er den måde debatten er blevet ført på omkring de arabiske muslimer, der gør at vi efterhånden er nået dertil hvor det er "point of no return". Det er omsonst at debatere emnet, for der er ikke nogen der vil tænke i konflikt-løsning, andet end at smide folk ud af landet.

På det grundlag hopper jeg MEGET SJÆLDENT ind i tråde som disse her, for det er bare en masse mudderkastning frem og tilbage, uden substans... eneste grund til at jeg deltog her er, at debatten her som regel har noget substans, men prøv at gå ind på trådende om invandrere på EB eller BT... det er bare en flok DF'ere der er ved at falde over hindenden for at komme med den ledeste sviner igen og igen og igen, ja de står næsten på ryggen af hinanden for at give svinere og rygklappere til dem der mener det samme som dem selv.

Kunne man så for h...... bare komme med noget konkret sagligt opbakning så var det måske værd at deltage.

Sidst redigeret af Stezu; 07-09-2009 kl. 17:02. Årsag: 2 indlæg slået sammen - skriv til flere brugere i samme indlæg
 
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad sker der i vores samfund? c.l.e.o. Politik og Samfund 9 17-05-2012 00:56
Politik & Samfund Lotus Politik og Samfund 1 22-03-2011 17:10
lovløst samfund pinballs Alt det andet 9 22-02-2009 16:12
Et samfund der kan tage sig af de svageste! lena Politik og Samfund 4 14-11-2008 11:53
Det forgiftede samfund Stella Politik og Samfund 1 25-03-2008 19:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension