K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2007, 11:43   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Så kom den....

Helle hvor er det bare godt

Det må være en enorm lettelse for dig, og helt ærligt vi tror på krystalkuglen og siger, nu går det godt og det fortsætter, du får dine samtaler med psykologen færdige og du bliver indstillet til den pension..

Dine psykolog samtaler ligger de hver uge ? for gør de det så er du færdig engang midt i maj , og så tager det hende ca 14 dage (fortæl hende hvor vigtigt det er for dig at få det her overstået , hun vil sikkert også selv vide det efter jeres samtaler ) så er du først i Juni og kan dermed godt få din pension INDEN oktober...

Jeg tror ikke at min krystalkugle er så god som Metros men det er mit håb og min tro at du har din pension inden oktober, så lang tid må der ikke gå mere...
du må og skal holde dem til ilden også selv om det lige kræver et lille brev til borgmesteren .. alt den tid du har spildt på bare at vente på psykologen er kritisabelt , men ikke noget kommunen kan gøre meget ved, men hvordan de selv takler det bagefter det kan de bestemt gøre noget ved..

Ellers er det på med fodboldstøvlerne og begynde at sparke igen
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension