K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-06-2009, 12:20   #11
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 19
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Gladsaxe Kommune fratog mig – ”ved brug af løgne” – min livsnerve og sparede derved 2.141.000 kroner, og satte mig tilbage til ”kørestolen”!!!!

”10 års jubilæum” siden min debut i ”RITTER CLASSIC”

http://www.benny-g.dk/index.htm

http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm

Resultatliste for Ritter Classic 1999

Placering Startnr. Navn Firma/Klub eller By Tid

1 356 Lars Thue Andersen Rolsted 03:29:10
2 46 Villy Skibby - 03:29:11
3 49 Steen Isaksen Ritter Cykler 03:29:12
5 6 Jesper Worre Danmarks Cykle Union 03:29:14
36 1 Miguel Indurain - 03:29:35
128 439 Benny Gerhard - 03:33:05 (Fredensborg – Hellerup 35 kilometer)
145 3 Ole Ritter Ritter Import 03:33:29


”DUMHED” – BETALER SIG IKKE! – Tilbage i kørestolen.
Jeg havde udsigt til et liv som handicappet på en ”INSTITUTION” hvis jeg havde fulgt lægernes forudsigelser, efter påkørsel af spritbilist da jeg deltog i et cykelløb.
Jeg var dog så heldig med min skade at mine lammelser forsvandt, og efter mange års hårdt slid lykkedes det mig at få mit tidligere sportsliv tilbage, men dog på et noget andet niveau.
Men jeg begik den ”dumhed”, at jeg efter at have været lammet i arme og ben havde sat mig det for andre ”usandsynlige” mål at jeg ville have ”et liv”, og op på cyklen igen.

Det var Ole Ritter der fik mig til at køre cykelløb som 37 årig. Derved jeg fik ideen til at deltage i RITTER CLASSIC motionsløb. Sammen med 2 af mine hjælpere til at hjælpe mig op på cyklen, og som følgesvende, formåede jeg som (tidligere cykelrytter) og resultatet af mange års hård og målrettet genoptræning, at gennemføre distancen på 35 kilometer fra Fredensborg til Hellerup i 1999.

Kommunen ”misbrugte” min sportslige succes, og fratog mig min hjælp.
Gladsaxe Kommune ”misbrugte” groft min ovennævnte præstation til at inddrage 75% af min hjælp. Kommunens sagsbehandler ændrede sagens faktuelle kendsgerninger til, at – ”jeg selv” mestrede at cykle på almindelig cykel over lange stræk – hvilket er umuligt med mit handicap. Efter 3 år uden hjælp, kan jeg i dag ikke mere cykle ude.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension