K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2009, 19:08   #1
TinaB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2009
Indlæg: 60
Styrke: 16
TinaB er ny på vejen
Jeg Kunne.....

mig over Odense Kommune!!!!!!!
Min anke over afslag af flexjob er behandlet af Odense Kommune , og afgjort , og det blev et afslag igen , men de har bare GLEMT at sende afgørelsen til mig Den skulle jeg ha`haft senest i Tirsdags HVORDAN KAN DE GLEMME DET????? Jeg ved kun at afgørelsen er faldet fordi jeg havde en til at ringe for mig i dag, hun fik besked på at jeg nok fik afgørelsen enten i morgen lørdag , eller på mandag , flot flot siger jeg bare Nu går sagen så videre til det der nævn i Åbenrå. Afslaget er enslydende med det første , afslag pga aj jeg ikke har været i arbejdsprøvning siden 2004. Nu har de jo selv ladet mig gå 2 år på revaydelse uden at forsøge at afprøve mig, og det er vel min sagsbehandler der skulle ha`sørget for det inden at hun indstillet mig til flexjob.
Jeg synes min sag lugter mere og mere af at jeg skal syltes
For en uge siden fik jeg en lægeerklæring fra min læge af , forlangt af kommunen til brug for at ku blive fritaget for latterlige gentagende aktivering hvor hun skriver at min fuktionsevne er truet , og at jeg vil få perioder fremover med fuldstændig uarbejdsdygtighed og pt er jeg sygemeldt på ubestemt tid.
Hvordan griber jeg nu det hele an , det der ankenævn skal vel ha`at vide det sløseri kommunen har lavet ? Skal man klage til ombudsmanden i samme hug ? Vores latterlige borgmester er jo af den mening at Odense Kommune kan drive deres egne regler

Mvh

Tina
TinaB er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Odense kommune Maja44 Alt det andet 9 15-10-2011 00:18
Århus Kommune Farce Igen iceb Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 23-10-2009 13:23
Odense kommune rh1972rh At søge førtidspension 3 06-12-2008 16:48
Odense Kommune andi1975 Alt det andet 1 25-05-2008 10:41
Odense Kommune lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 15-09-2007 07:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension