K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-06-2009, 09:30   #1
Patch
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
Patch er ny på vejen
Indsigelse til Ressourceprofilen - hvordan?

Hej Alle i superbrugere

Jeg har nu fulgt med herinde og fået en masse gode tips et stykke tid nu - tak for det

Kort om mig. Jeg er en kvinde på 41 og har fået et piskesmæld i januar 2006. Jeg prøvede med næb og kløer at holde på mit job de efterfølgende 18 måneder. Jeg ville ikke se sandheden i øjnene - dvs ville ikke acceptere at jeg ikke kunne det samme som før og jeg kæmpede og kæmpede. Jeg havde en meget forstående arbejdsgiver, men til sidst troede han ikke på at det ville blive bedre og jeg mistede mit job. Jeg har så været gennem den lange og håbløse offentlige mølle med en sagsbehandler der til første møde indledte samtalen med: "Der er aldrig nogen der er blevet tilkendt førtidspension pga. piskesmæld". Jeg var et stort ?
Jeg måtte lige informere hende om at jeg absolut ikke søgte om førtidspension og at det faktisk var hende der havde bragt det på bane.

Den korte version er nu at jeg efter en rigtig god arbejdsprøvning har accepteret at 16 timer ugentligt er hvad jeg maksimalt kan arbejde hvis jeg skal have en chance for at tage mig af mine unger når jeg kommer hjem og resten af dagen. Jeg har lært at håndtere mine smerter og de begrænsninger de giver, selvom jeg også kan have nogle rigtig ØV-dage.

Jeg har lige modtaget min ressourceprofil (selvfølgelig lørdag morgen) og den er i og for sig god lige med undtagelse af lægekonsulentens kommentarer . Dem kan jeg ikke lade være med at kommentere på og jeg har også fået formuleret en god indsigelse (når jeg nu selv skal sige det Lægekonsulenten overskrider som så ikke sine kompetancer, men insinuerer at hele min sygemelding skyldes subjektive klager - der er meget beskedne objektive fund (Hallo - hr lægekonsulent - du bør læse lidt op om piskesmæld)

Mit spørgsmål er så hvordan jeg griber det an? Ressourceprofilen er skrevet ud og "venter" på min underskrift. Skal jeg sende den tilbage uden underskrift og bede om at mine kommentarer bliver ført ind før jeg underskriver den eller hvordan gør jeg????? Jeg er meget i tvivl
Patch er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofilen? Kid2 Alt det andet 7 12-09-2012 11:37
Indsigelse/klage LarsV Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 16-03-2012 12:13
hjælp med ressourceprofilen nensypigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 20-07-2010 11:55
Ressourceprofilen. Hejdien Alt det andet 45 28-03-2009 01:24
Læs mere om ressourceprofilen Webmaster Et godt link! 0 09-04-2007 21:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension