K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2009, 18:33   #1
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Hvad skal jeg gøre?

Jeg har lige et par spørgsmål. Jeg følet min sag er kørt ALT for langt ud og jeg kan ikke holde det ud længere. Min mand har overtaget alt praktisk omkring kommunen.

Min sag er blevet behandlet hos Agens og jeg fik afslag på fleksjob. jeg ankede med det samme. Vi har hele tiden påpeget at Agens ikke må træffe afgørelse omkring stop af sygdagpenge og heller ikke må træffe afgørelse om fleksjob og lign.

Der til har vi påpeget at jeg ER arbejdsprøvet som viser jeg kan klare 15timer med skånebehov osv. Dertil har jeg ALT lægeligt på plads!

De er ligeglade. De roder rundt i sagen og skriver det ene sted at revalidering ikke er muligt da jeg er for syg, et andet sted skrives der at der er gode muligheder for at tage uddannelse Sådan er det hele vejen igennem.

Mit spørgsmål går nu ud på hvad der sker når kommunen anker, MEN de har IKKE sendt deres anke inden for de 4 uger tidsfristen er på? Hvad sker der med sagen? Er det så ankenævnets beslutning der gælder, endegyldigt?

Ankenævnet har beslutet det samme som vi konstant har fortalt agens og kommunen. At det var ulovligt deres arbejde. De har sagt at min ressource profil skal laves om og SKAL laves hos en sagbehandler på kommunen på jobcentret. Samt at mine dagpenge er standset ulovligt, således at jeg skulle have 60000kr tilbage (som det ser ud nu)

Dette har kommunen så anket.

Lige nu bliver der overhovedet ikke taget hensyn til MIG og SELVE MIN sag... Jeg er bare en brik i en princip sag.
Vi står til at miste vores hjem! Min mand arbejder 10-12 timer om dagen. plus weekender i perioder. Banken kan ikke yde mere hjælp. Det har nemlig stået på i 3 år!

Jeg bliver ALDRIG rask. Jeg er på smerteklinik og behandles der. Men de bliver ved at jeg er så ung og der kan ske meget. HALLOOOO? hvad så i mellem tiden?

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!!

vi har dog en for høj indtægt til at få en beskikket advokat. Vi vil jo helst beholde vores hjem. vi kan ikke engang bo til leje billigere end nu...

Hvad kan vi gøre? Sagbehandleren på smerteklinikken er ikke til meget hjælp. Hun tvivler også på min oprigtighed omkring mine lidelser.

Fibromyalgi piner mig mest, dertil hypermobiltsyndrom og endomtriose i svær grad!
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad skal jeg gøre? tullepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 14-02-2012 10:49
Hvad skal jeg gøre? Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 31-10-2011 21:02
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvad skal jeg gøre ? Physen Alt det andet 4 16-04-2010 17:55
Hvad skal jeg gøre? krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 3 09-03-2007 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension