K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2009, 12:58   #21
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gadefejer Se meddelelser
Du er måske slemmest for dig selv og minder umiddelbart lidt om tidligere nævnte studiekammerat

Anyway, som musiker og protestsanger på konstant overarbejde kunne du måske kæmpe med at producere en ørehænger til utube?

Måske en satirisk udgave af ”Det samfundets skyld” med nogle ministre som backing. Omkvædet kunne eventuelt være ”Det er kommunernes skyld” – måske variere det lidt med finanskrisen, skatten, oppositionen, pressen, islam, Nyrup, Jelved osv.
Tjaa... nogen kæmper lidt, og andre kæmper meget... jeg har kæmpet meget, ikke blot for mig selv, men også andre... og ja, jeg har fået på hatten for det mange gange, både ude på nettet og her inde... hver gang fordi nogle ikke kan kapere at høre sig modsagt, men så må det jo være sådan. Jeg føler mig nu ikke som en fare for mig selv af den grund

Jeg forsøger at kæmpe så det ikke bliver en belastning for mig... det hænder at jeg ikke kan undgå det ja, og guderne skal vide at det har givet hovedpine nogen gange... men jeg overlever nok aligevel, og kan så føle tilfredsstillelse i at jeg har GJORT noget, jeg følte var rigtigt... også selv om jeg ikke har vendt problemerne ryggen og taget på skovtur, eller mediteret mig ud af det hele... sådan er vi så forskellige, og der skal vel være plads til begge slags.

Hvad angår din idé om protestsanger... Nu liger det sådan, at jeg har sangfobi, så protestsanger bliver jeg vidst aldrig ... men joo... tanken har været der om politisk inspireret valgpropagandamusik, det skal ingen hemmelighed være, og tankerne er der skam endnu.... og HEY!? det er en gratis glæde!

Jeg er dog efterhånden blevet så sikker på, at jeg ikke behøver hjælpe med VKO's fald i form af kreativ politisk propaganda... det skal de nok klare helt af sig selv efterhånden ... og politik er ikke min interesse af lyst, men af nøvendighed, så jeg bruger helst min energi på andet slags musik... det er MIN meditation
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu må politikerne godt snart træde i karakter overfor andre end os fattigrøve! Debutanten Politik og Samfund 3 16-03-2012 13:03
Jeg glæder mig over udviklingen på k10... phhmw Dit og Dat 3 12-03-2011 11:19
kogebog for fattigrøve buster Dit og Dat 19 30-11-2008 02:39
OK! Javel så! ... DET glæder jeg mig til! Razmo Dit og Dat 3 01-11-2008 13:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension