K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2009, 11:42   #1
raffe
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2009
Lokation: Randers
Indlæg: 21
Styrke: 16
raffe er ny på vejen
Aflønning i fleksjob

Hej alle

Nu har jeg fulgt lidt med her inde på siden og får nu endelig taget lidt mod til mig da jeg har et spørgsmål som jeg tumler lidt rundt med....

Jeg er visiteret til fleksjob pr 23.12.09.

før mit fleksjob arbejdede jeg 31 timer da det var hvad vi rent økonomisk kunne klare.

Jeg blev tilkendt fleksjob efter arbejdsprøvning på samme arbejdsplads som jeg har været de sidste ca 5 år og arbejder nu samme sted bare i fleksjob.

Da lønnen skulle forhandles med min arbejdsgiver, jobkonsulenten og mig ville min arbejdsgiver ikke give mig højere løn end for 31 timer da det var hvad jeg hidtil havde fået løn for.
Jobkonsulenten sagde ikke rigtig andet end at det var der jo ikke noget at gøre ved og om jeg ville godkende det. Da jeg er meget glad for mit arbejde sagde jeg jo så ja.

Men nu er jeg efterfølgende blevet lidt i tvivl da jeg er kommet i tanke om, at min sagsbehandler på et tidspunkt sagde, at hvis gunden til at jeg var på 31 timer var den samme som grunden til at jeg søgte om fleksjob så havde jeg ret til aflønning på 37 timer...

Nogen der kan give mig et godt råd? Har jeg ret til løn på 37 timer eller er det faktisk kun for 31 timer?

Og hvis jeg har ret til løn for 37 timer - hvad gør jeg så nu??

Håber ovenstående giver mening
raffe er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
aflønning i flexjob? puttenu Spørgsmål ang fleksjob 3 23-10-2009 22:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension