K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-04-2009, 13:55   #1
T.M
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2009
Indlæg: 7
Styrke: 0
T.M er ny på vejen
Kommunen dropper mig.

Hej alle

Jeg er ny her, og skriver fordi jeg er meget fortvivlet over min kommunes afgørelse.

Jeg har hele mit liv lidt af OCD af værste grad. Dette har medført svær hovedpine hele mit liv, som har forhindret mig i at få et job. Jeg er 27 år, og har kun arbejdet 3 måneder. Dog skal det tilføjes, at jeg har taget en uddannelse som jeg gennemførte med flotte karakterer, og har startet på andre uddannelser siden, men med MEGET fravær...

Har været på sygedagpenge siden september 2006. Har gået hos psykolog i et halvt år uden effekt. Psykiater i over 2 år uden den store effekt. Neurolog i snart et år med MASSER af piller uden effekt på smerten.

Mit store problem er nu, at jeg i en arbejdsprøvning kun kunne arbejde omkring 9 timer om ugen for hovedpinen

Men min psykiater skriver at med tiden kan jeg sikkert få det bedre og kan vende tilbage til arbejdsmarkedet på fuld tid. Det samme skriver min neurolog, og jeg nok en dag kan vende tilbage når vi har prøvet flere piller.

Kommunen losser mig nu på kontant hjælp, på det grundlag, at der STADIG er behandlingsmuligheder... At lægerne stadig ser mulighed for helbredelse........

Jeg kan intet gøre, og venter nu må at få min sag så jeg kan komme med kommentarer inden den endelige afgørelse.

Den sagsbehandler jeg har haft i nogle år, er langtidssygemeldt, så nu har jeg fået jordens dummeste mest udbrændte sagsbehandler, som behandler mig som afskum.

Kommunen siger, at jeg har for få timer til at få flexjob, og burde indstilles til førtidspension... men det kan de ikke da der stadig er "håb" for mig!!!!!!!!!

Jeg har en lille datter som jeg så gerne vil være rask og frisk for, men med kommunen på nakken, tvivler jeg på at jeg bliver mere frisk end nu.

Kan ikke komme på kontanthjælp rent økonomisk, da jeg bor i hus, og har en kæreste der tjener ok. Men vi hænger kun lige i økonomisk, da som i alle ved det ikke er mange penge man får på dagpenge...

Åh jeg aner ikke mine levende råd. Jeg ville ØNSKE jeg kunne blive 100 procent rask.... men jeg har levet med min sygdom næsten hele mit liv. Hvordan takler jeg bedst denne situation?

Mange venlige tanker fra T.M
T.M er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Regeringen dropper diagnoseliste på sygedagpengeområdet Webmaster K10 Nyheder 0 18-06-2013 06:10
FOA dropper forhandlings-fællesskabet buster Politik og Samfund 0 15-11-2010 20:14
Handicapcenter dropper sagsbehandlere buster Politik og Samfund 5 12-08-2010 19:05
Aalborg Kommune dropper bonusløn jsn Politik og Samfund 0 13-03-2010 10:56
Tykke dropper ud af jobkurser zuza Det er da strengt ! 4 04-03-2008 18:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension