K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-03-2009, 02:33   #11
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Connybirk Se meddelelser
Kan godt se det er rigtig smart, men det kræver jo et enormt overskud......... tror jeg, hvad skrev du i din "dagbog"
Jeg havde i lange perioder umiddelbart intet overskud. Og særligt i starten magtede jeg dårligt at slæbe mig afsted. Og kunne kun ligge gravet ned i min seng når jeg kom hjem - efter måske 2 timer.

Det er jo meget forskelligt hvor vi mennesker finder styrken, - jeg fandt min i tanken om, at nu da jeg alligevel havde besluttet mig for, at jeg ville livet, og også arbejde i et eller andet omfang. Så måtte jeg f....gale mig tage fører trøjen på.
Nogle dage magtede jeg kun at angive med smileys i min kalender hvordan dagen / døgnet havde været SAMT hvor mange timer jeg havde været på arbejde SAMT ekstra medicinbehov. Når jeg så fandt lidt mere overskud skrev jeg det mere udførligt ind i et skema på min computer. Der skrev jeg også om mine forsøg og intentioner, det jeg var glad for at jeg nu pludselig kunne....men jo da også om de mure og begrænsninger jeg stødte på,- og igen også hvordan jeg alligevel kom igennem/eller ikke igennem, og hvorfor jeg respekterede egne grænser. Nye funktioner blev også noteret. Jeg skrev meget kortfattet, men så var jeg godt forberedt og kunne tage en form for styring på opfølgningsmødet. I hvertfald var min agenda jo klokkeklar og til at gå til
Hen i sidste del af min meget lange afprøvningsperiode, havde jeg bisidder med til møde, men det lå mere i jeg havde muligheden. Og det var også rigtigt godt.

Men det allervigtigste for min selvbevidsthed har været, at jeg gjorde det muligt for mig selv, at jeg også selv havde greb om tingende.
Men jeg er af type, et menneske der altid forbereder mig og har rigtigt godt af at gøre det skriftligt. Så får jeg det bedre og når jeg har det bedre, tror jeg, at jeg udtråler, at jeg har autoritet i eget liv. Giver det mening??

Kan godt se at det kan virke en anelse kæphøjt, at sige skriv dagbog skriv dagbog skriv dagbog..men min erfaring er, at dokumentation er vigtigt. Og det behøver jo ikke at være en afhandling. Og det gør nok ikke så meget om man er god til at stave eller ej, bare man gør det.
Men hvor mange mennesker har ikke opdaget, at de faktisk ikke kan huske ret meget om "hvad og hvordan" i sidste uge eller bare i går...og så er det jo genialt, at det er skrevet ned i en eller anden form. Glemsomhed som fænomen, er noget alle mennesker formentligt kender, men lige netop os 2 og alle de andre i vores situation, vi bliver afkrævet at vi kan!!

MKH
Hannepanne

Undskyld Conniebirk...din tråd er blevet helt forvandlet væk fra dit spørgsmål! Skal nok nære mig en anden gang

Sidst redigeret af Webmaster; 28-03-2009 kl. 04:37. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ventetid rose Alt det andet 7 28-10-2011 01:27
Ventetid Fp Kålpølser Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 22-06-2011 15:42
Ventetid og atter ventetid Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2010 12:13
ventetid pruttenQ34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 03-09-2009 10:49
Ventetid Mai-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 28-10-2008 15:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension