K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2009, 03:30   #1
fighteren
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2007
Indlæg: 14
Styrke: 18
fighteren er ny på vejen
Er det formålsløst selv at søge pension?

Hej Alle

Jeg har været på sygedagpenge de sidste 3½ år, men er netop visiteret til fleksjob Jeg har været igennem 3 arbejdsprøvninger, som alle er gået rigtig skidt indenfor butik, IT og lettere administrative opgaver. Der er lavet en rapport som netop skriver at jeg ikke kan bestride nogle af disse arbejdsområder, men at jeg vurderes til at kunne klare et område uden kognitive belastninger (altså et job hvor man ikke skal bruge hovedet). Men øhh det har jeg endnu ikke prøvet.... Er der nogle af Jer som er eller har været i samme situation?

Jeg er så bange for bare at blive flyttet over i en ny kasse og skal slås med en jobkonsulent, som måske får skubbet mig helt ud over kanten igen. Så jeg overvejer om jeg selv skal søge pension, men jeg syntes at mange af Jer antyder, at det er bedst at lade kommunen komme til konklusionen og tage initiativet til en ansøgning?

Jeg har en speciallæge erklæring der beskriver min tilstand som varig!

Håber at høre Jeres erfaringer.
fighteren er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal jeg selv søge ftp? Michael Nielse At søge førtidspension 6 24-05-2011 00:20
mulighed for selv at søge pension anja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-02-2009 12:59
flexjob selv søge jj2 Spørgsmål ang fleksjob 4 28-03-2008 14:01
Må man selv søge fleksjob Trylledyr Spørgsmål ang fleksjob 6 31-01-2007 11:02
Jeg er selv ved ar søge førtidspension. Jessica At søge førtidspension 0 12-06-2006 13:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension