K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-01-2007, 16:25   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Rygere ringere end dyr ?

det skal lige nævnes...det med rygning...de fleste af dem der bekæmper rygere har selv røget 30 smøger om dagen og er nu blevet terrorister imod rygere...:@

Man er udsat for en hetz om at man er ulækker dum og en skiderik hvis man ryger..man har ingen intelligens og som regel lav social status...man lugter og er et andenrangs menneske...osv...det er totalt og helt uhyrligs at man behandler folk på denne måde fordi de ryger.

Nu går det også ud over folk der er dødssyge på hospitalerne ...De gamle der ryger en cigar...psykisk syge må ikke ryge på bostederne...

Ja det er sgu meget godt...men hvem gavner det ?

Jeg skal være den første til at gerne ville være fri for rygning og prøver da også på at stoppe...men at vi skal udsættes for den hetz gør mig så vred...er det Løkke der syntes det er OK ?

Ville det ikke være smartere at opmuntre folk til at stoppe med det i stedet for at mobbe dem . Hvad I hele hule H skulle det hjælpe...skal rygere krybe hen af gulvet og aldrig komme sig over den mobning de bliver udsat for af de selv hellige ikke rygere der har to biler og forurener med deres brændeovne og hvad med maden der er fyldt med gift og miljøet der er ved at gå helt amok...pesticider og plasticider og radiationer og mobilstråler...and u name it...

Hvad med at Løkke selv er for tyk ...skal vi så sige at han er dum...

Forleden stod der i avisen at tykke folk er dummere end andre...he...he...he...sådan noget vrøvl !!!!!!

Nej hvor er Tonen ved at blive dum og vulgær i disse tider.

Hvis regeringen og kræftens bekæmpelse vil gøre det forbudt at ryge...hvorfor gør de det så ikke forbudt at producere cigaretter ? :@

det var så mine tanker om det...ikke brok...men tanker om tiden 2007...

Stella.


Offentliggjort 24 jan 07 Meninger Jyllandsposten.

Rygere ringere end dyr

Af John Hansen, Rådhusvænget 8, Kastrup
FORLEDEN besøgte jeg min søster, som da var indlagt på Rigshospitalet.

Uden for hovedindgangen til hospitalet stod mange patienter iført dropstativ, rullestole, holdt oppe af slægtninge. De var iført badekåber eller endda endnu mindre påklædning. Hvorfor stod de dér? De stod der såmænd for at få lov til at ryge. Der er nemlig ingen rygerum på Rigshospitalet.

Jeg blev dybt chokeret, jeg blev direkte arrig hvordan i alverden kan man dog behandle syge mennesker på den måde? Hvorfor i alverden skal mennesker dog behandles så nedværdigende?

Jeg har forsøgt at råbe Dansk Folkeparti, Venstre og konservative op i sagen. Det primære svar går på et vedlagt cirkulære og et lovudkast og derudover kommentarer, der klart viser, at politikerne er helt og aldeles ligeglade.

Herre Gud, er vi kommet så langt ud i måden at behandle vore medmennesker? Man taler om dyrevelfærd, retfærdig behandling af flygtninge alt sammen fint nok. Men hvor er velfærden og den retfærdige behandling af patienter, der er rygere, på danske hospitaler?

Der burde lyde et ramaskrig fra hele den danske befolkning.

---------------------------------------------------------------------------------
Fandt lige det her fra Andiman som har en blog på Ekstra Bladet.

Yeps, pr 1 april har vi igen fået tvunget en beskyttende lov ned over hovedet af formyndersamfundet - og det er ingen aprilsnar.

Snart bliver alkohol også forbudt, fordi fanatiske afholdsmænd og koner generes af nydernes alkoholånde.

Rock & Roll forbydes, da det lægger op til skørlevned og er indgangen til misbrug af de førnævnte faktorer og desuden stofmisbrug.

Overvægt forbydes i henhold til fedmelovsparagrafferne.
De overvægtige indsættes i nudistlejre under bevogtning af Arne Astrup.

Sex forbydes pga. fare for udvikling af perversioner og korrumpering af børn -
forplantningen videreføres af rugerobotter i kunstige livmødre og kloning.

Al hornmusik erstattes af korsang;o))

he...he...he....
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Danskere: Rygere og fede skal smides bag i køen! buster Politik og Samfund 14 17-03-2010 18:15
Ny lov stiller handikappede ringere ! Stella Politik og Samfund 0 21-05-2007 20:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension