K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2009, 14:56   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Red face Så er min sag påvej til Taskforce-gruppen..

ENDELIG kom det brev jeg har gået og ventet på fra min sagsbehandler, men indholdet var noget anderledes end forventet, for hun meddeler mig at hun ikke længere er min sagsbehandler, og at hun netop har forseglet min sag og sendt den til Taskforce (hvad dælen der dét)?

I desperation og søgen på viden, ringede jeg så til hende, men hendes system var gået ned - hvilket det ofte gør, når hun ikke rigtigt GIDER.
Men fordi min sag nu var forseglet og sendt til Taskforce måtte hun ikke oplyse mig om noget??
Det eneste hun kunne sige var, at alt var pakket sammen og at jeg senere vil få skriftelig information om HVEM der bliver min sagsbehandler/kontaktperson...
Hun kunne heller ikke sige om min speciallægeerklæring var kommet tilbage fra lægekonsulenten' men at det gik hun udfra'....(jeg har ventet på svar i snart 8 mdr!).

Og Taskforce var noget nyt, nogen der skulle tage puklen af deres arbejdsbyrde, så førtidspensionssagerne forhåbentligt kunne blive hurtigere færdig) Hurra! Hvis det altså er sandheden....


Har i hørt om Taskforce??
Jeg søgte lidt på nettet men røg ud i noget militær-halløj fra England, samt noget legetøj fra BR. Og det gav godt nok spændende billeder på nethinden af gruppen, men jeg formoder at de i Danmark ligger et sted midt i mellem....

Og her søgte jeg også, man fandt kun en enkelt tråd med to svar, som ikke lige var omkring denne - åbenbart, nye gruppe....

Nogen der ved noget om noget?
Det bliver nok noget vi i fremtiden kommer til at høre en del mere om, og stifte bekendskab med....

NB: Fandt lige dette link, det er godt nok for sagsbehandlere der kan søge stillingen, men det siger da LIDT (men ikke nok)

http://jobcv.ofir.dk/CPI/V2/Apps/Pos...px?id=23320558


Sidst redigeret af Ninja; 14-01-2009 kl. 15:07. Årsag: indsætter lige et link
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
800.000 danskere, der ikke laver noget? Gruppen er langt mindre Webmaster K10 Nyheder 0 10-10-2013 20:10
wattar gruppen i kbh sndnkm67 Alt det andet 8 14-08-2012 11:26
Velkommen i København Gruppen. afrodite Dit og Dat 17 18-01-2009 16:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension