K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2009, 20:57   #12
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lars Dubo Se meddelelser
Har Kommunen fået lave en psykiatrisk speciallægeerklæring på dig ? Hvis ikke synes jeg du skal bede kommunen få lavet en. Hvis den siger du er for syg til at arbejde og blive selvforsørgende pga. psykiske problemer så er det pension.
Mange får tilkendt pensioner idag pga. psykiske problemer bl.a. stress og mange andre ting. Ellers kan du bede din læge lave en henvisning til en psykiater som kan lave en til kommunen.
Ja... først fik de en speciallægeerklæring af en psykolog.... her efter fik de en udredning af en psykiater.

Både læge, psykolog og psykiater har skrevet, at det er urealistisk at jeg nogensinde kommer ud på arb. markedet, at der ingen behandlingsmuligheder er heller og situationen er varig.

Psykiateren skriver ydermere at jeg udvikler svær depression, stress og angst når jeg arb. prøves, aktiveres eller sættes igang med andre tilbud.

Lægekonsulenten skrev at sagen er så godt belyst den kan blive... han var dog også så smart at skrive, at han ikke mente at arb. prøve ville skade noget... men han skrev også, at det nok ikke vilel være med de største forhåbninger at lave en arb. prøvning.

Aligevel er sagsbehandlerens socialfaglige vurdering, at alle muligheder ikke er udtømt, fordi jeg ikke lige kan deltage i endnu en arb. prøvning, og det er så her historien er strandet nu.

Nyeste skridt er så kommet her til aften... nu vil de indhente en ny udredning igennem noget der hedder "mediconnect" som samtidigt skal forklare om forsvarligheden af en evt. arb. prøvning.

Med andre ord, men gider ikke tage de tre andre fagfolks udmeldelser for noget, og vil hellere "shoppe psykolog" i en psykologdatabase som Mediconnect åbenbart er... her kan de så ringe til dem og sige "Dav! jeg vil gerne have en psykolog med speciale i Asperger Syndrom, som har gode erfaringer med at få Aspergere i job!".... og så kan man sikkert forvente at få et røvhul af en psykolog, der blot affærdiger alt tidligere læger og fagfolk har besluttet.

Jeg ahr dog allerede svaret tilbage, at de godt kan glemme alle andre psykiatere end ham der har diagnosticeret mig... jeg føler mig tryg ved ham, og bliver det ikke ham, så bliver det ikke nogen.
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen som ved noget om dette? LS1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 257 24-01-2013 01:11
Er der nogen der kan genkende dette? Trunten Politik og Samfund 8 10-10-2011 21:39
Nogen som kender dette kursus??? Berit3 Spørgsmål ang fleksjob 4 26-05-2009 10:18
Nogen der kender dette ?? søsser s Alt det andet 4 22-08-2008 15:28
Mon nogen kan bruge dette? Odenseaneren Et godt link! 0 01-05-2008 07:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension