K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2008, 02:46   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dét som JEG er træt af, er sagsbehandlernes ufine metoder - jeg er TRÆT af at få vredet armen om på ryggen, og blive indirekte TRUET til arbejdsprøvning...

Vi kan jo læse om det hér, side op og side ned. Folk tør ikke sige nej (selvom de måske er berettiget til at sige nej!), for siger de nej, så kan ydelsen ryge, og med ydelsen ryger økonomi, hjem, børn og meget andet. Det er jo sagsbehandlernes store trumf på hånden, de véd at de bare skal skrue bissen lidt på, og så strømmer folk ud i deres latterlige arbejdsprøvninger fordi de ikke kan overskue konsekvenserne ved at stå fast....og er det fair sagsbehandling???

Jeg sidder præcis som om jeg havde mistet arme og ben, hvortil kommunen fortæller at loven siger jeg SKAL svømme herfra og til Sverige uden hjælpemidler. Det er så indlysende at det ALDRIG vil kunne lade sig gøre, og selvom alle siger at det ikke kan lade sig gøre, så mener kommunen at det blot er et spørgsmål om viljestyrke.
Mine psykiske lidelser og arbejdsprøvningen er præcis lige så indlysende, og jeg forbeholder mig altså retten til at kæmpe for min sag, og for retten til at være syg. Jeg vil ikke finde mig i at blive dikteret af en sagsbehandler som ikke har lægefaglige kompetencer.

Og Razmo, da jeg konfronterede min sagsbehandler med det 'åbenbare grundlag' så sagde hun at det KUN gjaldt udviklingshæmmede, metalt retarderede, folk med dødelige sygdomme med kort levetid (gerne på hospice) og den slags sager/personer??!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bizar sag, hvem bestemmer? phhmw Spørgsmål ang fleksjob 16 15-02-2020 12:05
Hvem bestemmer johnny53 Spørgsmål ang fleksjob 14 04-05-2013 23:22
Hvem bestemmer mand Alt det andet 4 24-02-2012 09:44
Hvem bestemmer løn? Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 10 22-01-2009 09:07
Hjælpemidler – hvem bestemmer? Ida Hjælpemidler til handicappede 9 29-04-2008 14:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension