K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Hjælpemidler til handicappede

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælpemidler til handicappede Kender du til det at søge hjælpemiddler ?

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2008, 22:45   #21
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Hejsa - Jeg har også den nar Jens Ørle Bang som papirlæge. Har aldrig mødt manden, men alligevel skriver han et stykke løgne-papir, hvor han foregiver at kende mig.
Han er et rø****, der som praktiserende læge fik sine patienter til at flygte, og endda drev nogle af dem til selvmord. Han har været papir-læge i mindst 10 år nu. Det har jeg fra insiderviden. Kommunerne bruger ham kun til at spare penge, og der er omtrent 40 sagsanlæg mod det rø****. Nogen burde gøre et eller andet drastisk mod den karl.
Han er vistnok ikke officielt medelm af partiet venstre, men hans ideologi er den samme:
Klar dig selv, hvis du har penge er du ok - hvis du er fattig så - SURT SHOW!
Vil anbefale alle til at skrive under på underskriftindsamlingen mod den idiot - og hvis han behandler jeres sag, så gør opmærksom på at han er inhabil, og bed om en anden læge. Under alle omstændigheder så klag klag og atter klag til anke instansen.
Han skovler penge ind og træder på syge mennesker. Hvordan kan sådan en arrogant idiot overhovedet kalde sig læge?
__________________________________________________ _______

Her er så hans kontrafej - han ligner faktisk et vaskeægte rø****:

http://www.speam.dk/flx/koebenhavn/u...roehling_bang/

Men bare rolig, du kommer aldrig til at se svi***, for han gemmer sig bag ved administrationen og sit indbringende papir-arbejde. Lad os håbe de kommer til fornuft i Københavns kommune og viser ham vintervejen eller endnu bedre: Førtidpensionerer ham!

Vel det er snart jul, så det er nok ikke så svært at gætte hvad jeg ønsker mig i julegave?
LOL

Sidst redigeret af Webmaster; 24-11-2008 kl. 04:10. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg...eller hvis man har mere til samme tråd....desuden er sprogbruget rettet lidt til...
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er Jens Bang stadig lægekonsulent ? Hva´nu Alt det andet 20 27-09-2013 08:42
Jens R Bang påvirker stadig systemet, bl.a. som underviser gunvor Lægekonsulenternes Rolle 5 09-09-2013 22:21
Psykiater Jens Nørbæk Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 6 18-06-2012 00:20
Jens Bang: Lægers stress zuza Politik og Samfund 23 15-05-2009 00:35
Jens Vibjerg vil derfor have ændret reglerne for førtidspension Stella Midlertidig Førtidspension 7 10-02-2009 19:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension