K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2008, 16:14   #1
Kaftbyen
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2006
Indlæg: 134
Styrke: 19
Kaftbyen er ny på vejen
8år uden digonose,kun en masse snak..

Hej Forum, Jeg fik min førtidspension sidste år i sepetember, fordi jeg er så dårlig at jeg ikke kan brødføde min selv ved løngivenearbejde... Jeg bliver dårligere og dårliger... Jeg har mange forskelige symtomer og det kommer og går, svinger op og ned, det sjælendet jeg har det godt.

Jeg ha som overskriften endligt aldrig fået stilet nogen endlig digonose, på hvad jeg måtte fejle. men jeg er en del svimmel, undt i brystet og sorvene eller prikken i fingre og fødder, tinitus det hyler op og ned af og til, en føelese af ingen kræfter at have, undt i led og muskler,uro i benene og natlige svedeture, kraftig hodepine, overfølsom hud hvor det så gør sindsygt undt at komme til at røre og andre nermest føelseløse, nogle gange kan jeg ikke tåle lys jeg får undt i øjnene også hvis jeg vil kikke til siderne, hukommelses besvær og kontrasitions besvær lider jeg også af, en føelse af at have en virus i kroppen, noglegange er det somom jeg ikke får ilt nok jeg trækker været normalt, tørstig og efterfølgene hyppig wc besøg er ikke uanmenliget, en føelse af at skulle besvime hvis jeg har stået for længe på samme sted det kunne være i kø eller i køkkenet eks, kulde fornemelse selvom det er varmt, undt i maven efter at have spist, bliver hurtig udmattet ved selv det mindste anstrængelse gåen på trappe eller handle eks,

jeg har nok ikke fået det hele med, der er sgu også så meget,
At jeg indtil for en uge siden tængte at det måtte være flere ting jeg led af på samme tid.

Men så søgte jeg på Google efter "svimmelhed ved anstrengelse" og faldt over denne side. http://www.kronisktraethedssyndrom.dk/side_2.htm og læste om "mine" symtomer, det va lige som om der gik et lys op for mig...

Så jeg bestilte tid hos min læge, for at snakke med ham om det og om det kunne være dette kroniske trætheds syndrom som jeg lidder af.

Han ville ikke afvise det, men kunne ikke se hvad jeg ville bruge en diogonose til !

jeg forklarede ham at det ville da være nok så viktigt at vide hvad man fejler, så man kan tage sine forholdsregler og ikke lave eller gøre noget der kunne forvære ens sydom.

men han var ikke intereseret i at hjælpe.


Så jeg vil spørge her inde.... Er der nogen som kender nogen der ville kunne hjælpe mig med at få be eller afkraftet om jeg lider af denne lidt fejl navngivet sydom som Kronisk Trætheds Syndrom er.

jeg syndtes da efter at ha læst om den at det er vær at undersøge, ja jeg tror faktisk at det må være det jeg lidder af.

V.H. Saftbyen

Sidst redigeret af Kaftbyen; 21-11-2008 kl. 16:24.
Kaftbyen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Puha en masse spørgsmål? stitz Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-05-2011 17:26
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26
Link til en masse patientforeninger zuza Et godt link! 3 22-01-2008 00:41
Bare snak Hejdien Dit og Dat 0 27-08-2006 12:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension