K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2008, 18:09   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej igen lone

er blot lidt nysgerrig for hvordan det gik dig til mødet?

Fik du fastholdt det med mødetidspunkt?

Der er jo nok en grund til at du er tilkendt flekxjob så hvis mødetidspunkter er et problem for dig så skal det som sagt fremgå af din rp
Taler af erfaring for det var netop hvad min mand fastholdt da man forsøgte at udfordre ham på dette.
Han kunne netop godt sidde og sige til vedkommende, ja det er ok at vi starter kl 9.00 fx MEN JEG KAN INTET GARANTERE!
Hans funktionsevne er total uforudsigelig fra stort set sekund til sekund, altså når man ser bort fra at den altid er dårlig men der er dog nogen dage hvor han selv kan tage tøj på men ellers kan han ikke sige hvornår -hvis du kan følge mig.
På denne måde tvang han sagsbehandleren/aktøren til at give sit bud MEN når så disse timer stod på rp, ja så blev den ikke underskrevet, basta.
Dvs. min mand ønskede at der TYDELIGT OG KLART skulle stå at han IKKE var i stand til at sige om han kunne møde op og evt hvornår.
Tja, så har man jo et problem -ikk´

Og ret beset har du vel også ret til at have et værdigt liv udover arbejdslivet!


Håber det er gået dig godt.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Handleplaner og pædagogiske planer phhmw Et godt link! 2 21-02-2012 15:10
er der andre end mig mon ? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 27-01-2012 23:21
Cavlingvinder 2009: Hjort mindre demokratiske metoder bla-bla Politik og Samfund 11 02-01-2011 21:44
Alle de andre Maj-Britt Dit og Dat 0 22-11-2008 11:22
Socialrådgiverforeningen: Hjort bruger mafia-metoder zuza Politik og Samfund 5 07-11-2008 17:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension