K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-09-2008, 21:43   #1
birkiz
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2008
Indlæg: 1
Styrke: 0
birkiz er ny på vejen
Må kommunen tvinge til behandling???

Jeg er 26år og alene med mine 2 døtre på 3 og 7 år. Jeg har været på kontanthjælp siden jeg blev 18år pga. jeg har et mén på 15% (et piskesmæld og kronisk dårlig ryg).
Derudover kommer det psykiske som er: Post Traumatisk Stress Syndrom, panikangst, dependent, depression. Det som kan afhjælpes med medicin modtager jeg nu.
Jeg har besluttet mig i samråd med min læge at søge førtidspension. Til dette siger min sagsbehandler at jeg nok skal regne med at afklarings-kursus, hvilket jeg er indforstået med, men må jo bare sige fra når jeg ikke kan mere. Men oveni dette har jeg også fået af vide at hvis PTSD kan behandles, så skal dette også gøres. Jeg var til en speciellægeundersøgelse, hvor han konstaterede at mit PTSD, kom fra min barndom med min mor og i år 2000,hvor jeg blev holdt indespærret og tortureret i 8 dage,og for at behandle sygdommen ville det tage årevis,og kun hvis jeg tager imod behandlingen psykisk.
Men problemet er nu i,at jeg ikke ønsker at huske de forfærdelige ting som jeg har fortrængt. Førhen kunne jeg ikke engang holde en urtekniv i min hånd. Og jeg er virkelig bange for at hvis jeg går i behandling, at det så vil gå ud over mine børns trivsel. Om jeg vil få maridt og ryge langt psykisk ned. Det vil jeg ikke risicere. Kan kommunen tvinge mig til behandling ved en psykiater el.l???
På forhånd tak.
birkiz er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan kommunen tvinge os til at sælge huset? stille Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 11-05-2013 23:18
Kan kommunen tvinge Zyprexa i mig? logikeren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 09-07-2011 20:49
Kan kommunen tvinge mig i fleksjob? logikeren Alt det andet 9 06-05-2011 23:50
Kan kommunen tvinge mig?. Tullee Alt det andet 11 13-03-2010 23:06
Samfundet kan ikke tvinge psykiatriske patienter i behandling uden dom. zuza Lægekonsulenternes Rolle 33 15-09-2009 11:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension