K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2008, 10:20   #1
sjann
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2008
Indlæg: 31
Styrke: 17
sjann er ny på vejen
Smile Hej med jer

Lige lidt om mig selv, jeg blev visateret til flex d. 1-4 08. men ikke uden alt det bøvl der hører med jeg må arbejde 8,3 timer i ugen , så kommunen har ansat et firma til at finde job til os flexer. der var jeg i tirsdags ,min jobkonsolent var med. jeg skulle fortælle lidt om mig selv og den arbejdsprøvning jeg havde været i , hun sagde at hun jo godt kunne se at jeg aldrig blev jord og betomarbejder , vel lige sige at jeg har fået min rygsøjle gjort stiv pga. sledgigt og har det også i knægerne,har kun været i 1 arbejdsprøvning da en anden jobkunsolent ikke ville sende mig ud til flere da jeg tog morfin pga.smerter, nå jeg fortalte jo om den arbejdsprøvning og sagde jeg var der i 10 uger ,syg 3 dage fordi jeg ik kunne stå ud af sengen man er vel stædig og bider smerten i sig og fordi jeg er stædig kom jeg hver dag bare ik lige 3 dage , og så sagde jeg at hvis jeg skulle på arbejde igen ringede jeg når jeg var syg vil ski ikke leve på morfin resten a mit arbejdsliv jeg er 51 år . Syntes godt nok hun blev blå i hovedet HAHA , og så begynte hun at hvis hende og jeg skulle arbejde sammen skulle jeg næsten gøre som hun sagde og bla.bla.og man kunne arbejde sig op til 15 timer , jeg sagde bare ja og man kan også arbejde sig op til 37 timer da hun var ferdig sagde jeg til hende at jeg trode det var hende der havde et problem . Jeg har på skrift af både speciallægen og min egen læge at de syntes pension var en bedste løsning for mig , men kommunen har set på det og de siger nej , det er blevet anket og der tabte jeg de siger os at det ikke kan betale sig at selv søge pension der vel jeg os få nej , men ok jeg kan også arbejde 8,3 timer i ugen , det var lige lidt om mig skulle bare lige ha lidt luft tak for jeres rigtige godt svar knuss her fra sjann
sjann er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension