K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-12-2016, 22:39   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
vasen er ny på vejen
mistanke om at lægehus er inficeret af " funktionelle lidelser

Hej, alle herinde.
Håber på et godt råd.

Jeg er på 2. år tiltagende svimmel konstant og mega træt.Ingen smerter, og Alm. Blodprøver viser intet abnormt.

Svimmelheden var i begyndelsen en gang i mellem og jeg tog mig ikke af det.
Det sidste års tid er det hver eneste dag og konstant.

Min dagligdag er et helvede, og jeg ved ikke om jeg helst vil være svimmel eller udmattet.
Vel at mærke ikke efter en opvask eller en lille gåtur, men en udmattelse, hvor hvile intet hjælper, nærmest omvendt.

Blev for år tilbage diagnosticeret med PTSD. og fik også hurtigt erkendt sygdommen i Arbejdsskade styrelsen. ( 5 % får anerkendt psykiske skader)

Min daværende psykiater mente ikke at mine symptomer kunne relateres til PTSD.
Øre, øje og lungemedicinere siger, det er et neurologisk problem, men min læge smiler bare til mig, og henviser mig ikke. Øjen og ørelæge på egen foanledning, da man ikke skal henvises til disse specialer.

Jeg blev via psykiater testet positiv for Epstein Barr virus i 2014, som var ml. 3-6 mdr. inden prøvesvar.
Dette hæftede psykiater sig ved, men eftersom han ikke kan henvise til andre specialer sagde han, du må tale med egen læge.

Jeg ved efter, at have googlet egen læge, at han i 2013 var på et seminar i medicinsk selskab, hvor emnet var oplysning om "funktionelle lidelser". (alle lidelser er funktionelle)

Jeg ved godt at jeg kan skifte læge, men dels aner jeg ikke hvem jeg skal vælge af de få der ikke har stop for nye patienter.

Jeg har nu været så heldig, at der er blevet ansat en vikarlæge,og han har henvist til neurolog, men der var over 4 mdr. ventetid okt. 16 og jeg har tid sidst i jan . 2017.

Pga. lungelidelse er jeg via Hospital tilmeldt et træningshold, men jeg må melde fra ofte, og den meget, meget lyttende kontaktperson opfordrer mig til, at betragte lægen som en serviceperson og jeg som kunde.

Lægen siger, ja der er lang ventetid, men jeg kan ikke trænge igennem og jeg vil ikke betragtes som hypokonder.
Jeg har arbejdet i mange år, og mener jeg kender mig selv og er ikke imod en psykiatrisk diagnose, men jeg oplever mig ikke taget alvorligt og nu er jeg de sidste måneder blevet meget urolig.

Mit spørgsmål er: Hvad siger jeg helt konkret til lægen ml. kl. 8.- 9 den ene dag han er der? i morgen fredag den 16.12.

Hvordan skal jeg sige til ham at han må gøre noget uden at virke tosset.

Ps. Jeg fik anbefalet neurologen af en der i 10 år ikke var taget alvorligt.
hun havde sklerose.

Til andre der har en psykiatrisk diagnose.
Undlad at sige det!

Sidst redigeret af vasen; 15-12-2016 kl. 22:46.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension