K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-08-2008, 09:48   #12
Dorthe 1971
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Dorthe 1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2008
Lokation: Vestjylland
Indlæg: 48
Styrke: 17
Dorthe 1971 er ny på vejen
Hej Peter (phhmw)

Det var da så lidt. Jeg anede ikke at der fandtes en side som K10, det var et hel tilfælde at jeg fandt den (mener det var via spastiker hjemmesiden jeg fik mig klikket herind)

Hvor er det dejligt at der er sådan en side, hvor vi kan få læsset af.
Jeg kan nok bedre fortælle min historie i en "neutral" tone i dag pga. at jeg er ude på den anden side, men jeg har ikke glemt hvordan det var da jeg stod midt i trædemøllen.
Jeg har fuld forståelse for at folk skriver i fustration herinde og det dermed kan blive negativt fra tid til anden.

Det med love og parafraffer m.m. er ikke min stærke side, men vil da gerne bidrage så godt jeg kan.

Ja, det er et privat firma, hvor nogle sagsbehandlere har slået sig sammen for at hjælpe folk der er kommet i klemme i systemet og også Kommuner, der skal have ryddet op i nogle sager eller hele afdelinger. Jeg kan ikke lige huske hvad firmaet hedder, men det kan jeg da for pokker finde ud af Prismæssigt gav jeg 400,- pr. time og set med mine øjne er det de bedste penge jeg nogensinde har givet ud, selvom det er svært at finde de penge når man er presset i bund økomomisk.

Knus

Dorthe
Dorthe 1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev jeg visiteret til flexjob anette1966 Spørgsmål ang fleksjob 10 23-05-2012 08:43
lang kamp....... som følge til, så er vi TO i familien solskinspigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 18-01-2011 10:22
En lang kamp og afslag endnu en gang Mella Dit og Dat 10 25-10-2010 10:39
Hvor lang tid tog det før du blev bevilliget flex? nilla Spørgsmål ang fleksjob 33 10-05-2010 09:29
en lang sej kamp engelkes Hvordan forløb det da du søgte fleks? 6 23-04-2006 00:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension