|
Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig. |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
07-02-2016, 16:43 | #25 |
Banned
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 968
Styrke: 0 |
>phhmw
Deprimerende læsning Peter. Fik så Svar fra Borgerrådgiveren d 5 feb 2016 I kan se det længere nede. "Da vi kan se, at du også har sendt din henvendelse til Modtageenheden, Ja, for at gøre opmærksom på det... og har spørgsmål rettet til Modtageenheden, Ja, om hvornår man får et svar, eller i det mindste et brev om at hvornår man kan forvente et svar, når sagsbehandlingstiden på 8 uger nu er overskredet... går vi ud fra, at du får svar på din klage og dit spørgsmål i din mail, og vi gør derfor ikke mere. Jeg har stadig intet hørt... Du kan kontakte os, hvis du ikke får et svar eller er utilfreds med det svar, du får fra forvaltningen." Øhhh... hvor lang tid efter, og jeg stadig ikke har fået et svar... kan/skal jeg så kontakte Borgerrådgiveren... igen ? Så får jeg lyst til at skrive til Borgerrådgiveren. ------------------------------------------- Jeg har stadig ikke fået svar fra Modtageenheden. Hvor lang tid efter sagsbehandlingstiden på 8 uger iht Retssikkerhedslovens § 3 stk. 2, og man stadig ikke har hørt noget, fra forvaltningen Modtageenheden, skal man så klage til Borgerrådgiveren ? Det står der intet om inde på www.kk.dk/borgerraadgiveren, jeg kan ikke finde det. Hvad siger reglerne om god forvaltningsskik, ligesom kommunens interne retningslinjer og værdigrundlag stiller krav til sagsbehandlingen, når Modtageenheden - Stab & Sekretariat ikke overholder Retssikkerhedslovens § 3 stk. 2 ? www.kk.dk/artikel/hvad-kan-borgerr%C3%A5dgiveren ------------------------------------------- Eller kan man skive noget andet til Borgerrådgiveren, der er mere direkte og viser at det er for dårligt ? Mvh Ki0 |
|
|