K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2015, 21:47   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Spørgsmål ang. skilsmisse og konfirmation.

Hej til jer med skilsmisse børn.

Er der nogen af jer der har erfaring med konfirmation midt i en træls grim skilsmisse ? Jeg er desværre havnet i den situation at jeg er blevet skilt.
tingende har desværre udviklet sig sådan at jeg nok bliver nød til at få delt konfirmationen delt op i 2. til næste år d.10 April. Øv.. men det er jo bedre min datter får 2.fester end en dag fyldt med ballade.

Min mand kom hjem en dag og sagde direkte op i hovedet på min datter og jeg på en" gang at han ville skilles da han havde brug for sin frihed da han havde nogle ting han gerne ville gøre,hvis det passede ham.
eks. sagde han ordrettet" at han ville have det sådan at han kunne gå til konsert hvis det passede ham og at det skulle vi ikke forhindre ham i.
så tænker man jo normalt at det kan han da også godt. ok" med mig.
men pengene skal jo være der til det. og en mand der har et overforbrug i forvejen går det jo hurtigt galt for. eks. vi har huset sat til salg. og vi skulle gerne gå her fra med ca. 100.000kr hver i hånden efter salget.
men han har allerede brugt ca. 30.000kr på ingenting (( altså hygge i sit nye liv. )) og han skal jo have til et indskud plus møbler m.m , så der ryger de 100.000kr hurtigt. Dumt men det må han jo om. nok om det.
hvad ville i gøre hvis der var ged i den ang. konfirmation ???

vi havde sparet 25.000.kr op og dem delte jeg på 2.kontoer så jeg var sikker på at han ikke brugte af dem,og godt" at jeg gjorde det da han allerede har taget hul på hans 12.500.kr
Jeg ønsker jo for alt i verden at min datter skal få den bedste dag,den dag. Det er jo trods alt kun en gang i ens liv man skal konfirmeres.

Mvh. Anne-christine.

Sidst redigeret af annech; 16-11-2015 kl. 22:00.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension