K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2006, 17:48   #1
OdinTor24
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2006
Indlæg: 54
Styrke: 0
OdinTor24 er ny på vejen
Mine dejlige gener !!!!

Nu har jeg være på K10 nogle måneder og deltaget flittigt i debbatten. Jeg stort set de fleste indlæg fordi jeg synes det er interessant at høre hvordan andre mennesker begår sig… ja.. og også fordi jeg er nysgerrig
Det der har slået mig, er alle de historier, hvor folk kæmper en hård kamp mod sygdom… sagsbehandlere…læger…jobkonsulenter og arbejdsgivere. Det kan til tider være meget trist læsning, hvor jeg oftet tænker på, hvordan de menensker har det i hvardagen. Jeg har ingen mulighed for at hjælpe, selv om jeg gerne ville. Vi kan måske hjælpe hinanden herinde på K10. Jeg har i hvert fald selv haft glade af at læse debatten. Nu er chatten jo også kommet med de mulighedder, der er for kontakt der.
Jeg selv har en mild muskelsvind i hænder og fødder, som kun begrænser mig ved, at jeg bliver meget træt efter ca 3 til 4 timer og skal sove en time for at være frisk igen. Derudover er der en masse natteroderi pgra. kramper diverse steder. Sover aldrig mere end et par time ad gangen.
Begge mine børn har den samme sygdom. Den ene mere end den anden.
Da min ældste søn og kone bestemte sig for at få børn, var det naturligvis oppe og vende, at det barn havde 50 % chance for at få sygdommen. De var begge fuldkommen enige om, at det spillede ingen rolle. De har ikke engang fået det testet.
Min ældste søn er gen forsker og har det synspunkt, at vi mennesker ikke ville være her, hvis det ikke var fordi vores genpulje havde muteret tusindvis af gange i evulationens historie (for andre ved starten af Adam og Eva ) og derfor er resultatet at den stærkeste genpulje.
Det er en smuk tanke …. Jeg er her… du er… vi er her alle sammen fordi vores…lige præcis din og min genpulje, har overlevet millioner af år.
Vi er altså resultatet af millioner af års udvælgelse… lige præcis vi er her.
En fantastisk tanke, når man tænker på, hvor let en gren på dit eller mit stamtræ forsvinder (krige…sygdom…katastrofer…barnløshed).
Jeg kan blive helt salig ved tanken. Selv mig… med mine gener er her. Mine børn er her. Mit barnebarn er her. Et barnebarn på vej.
Jeg er glad over at være her.

Venloig Hilsen
OdinTor
OdinTor24 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dine gener siger hvilken medicin du kan tåle! 1970girl Politik og Samfund 9 09-07-2012 16:21
psykomyogent betingede gener?? mia1970 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 32 25-08-2011 21:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension