K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2008, 09:52   #1
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 17
Kjersti er ny på vejen
Unhappy arbejdsprøvning...

Hej alle..

Har nu været i arbejdsprøvning i 2 mdr, da jeg har en hel del slidgigt i nakke og lænd, som hæmmer mig i og arbejde på fuld tid, har været sygemeldt i 8 mdr. er nået op på 14 timer om ugen. Nu skal jeg så holde 14 dages ferie, fordi jeg skal arbejdesprøves et andet sted også, hvor de holder ferie lige nu. Når jeg så skal starte det nye sted, skal jeg sættes op i tid den sidste mdr. 1. uge 20 timer og 2. uge 26 timer 3. uge 30 timer 4 uge 37 timer. Er så frustreret da jeg ved jeg ikke kan klare så mange timer.. min læge har fortalt dem ved en rundbordssamtale, at det er fuldstændig vanvittig det de har gang i, han ville have de skulle se og få afsluttet denne arbejdsprøvning hurtigst muligt og give mig et flexjob, istedet for og køre mig helt ned, men de behandler mig bare dårligere efter han har været med til samtale.. Der hvor jeg skal arbejdsprøves er der jo en der skal holde øje med mig, for og se om jeg er så dårlig som jeg selv og lægen siger, men hvordan kan de sætte en som er kontor uddannet, til og finde ud af hvordan jeg har det??? er ret fortvivlet over dette også pga. hun ikke er så gammel, hun skal jo med til møderne når der skal være evaluering, tænk sig hvis man ikke kan sammen, så kan sådan en sige en masse der ikke er rigtig, er det virkelig denne metode de bruger på folk der er syge, det er jo ens fremtid der står på spil. Nu fik jeg lidt luft, kunne skrive meget mere om mit forløb, men orker det simpelthen ikke...

Håber på lidt opmuntring fra jer herinde, hvilket jeg jo har set i er ret gode til.

God dag til alle

Hilsner fra Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension