K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2014, 12:16   #10
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Rehabiliteringsteamets indstilling:
Jeg har bedt SB om Rehabiliteringsteamets indstilling, inden vi holder møde den 10/12.

Afgørelsen fra kommunen:
Jeg modtog et brev dateret den 28/11 fra kommunen om samtale den 10/12 om mit bevilgede ressourceforløb. Er det brev = afgørelsen fra kommunen eller kommer afgørelsen senere?
Popiae, du kan godt have en pointe i, at brevet fra kommunen kan tolkes som en afgørelse.
Østerbro, jeg modtog netop brevet dateret den 28/11 via e-boks.

Aktindsigt:
Jeg har skrevet et brev til SB, hvor jeg beder om aktindsigt og oplysninger om samtlige medlemmer at Rehabiliteringsteamet.
Herunder om de alle har den fornødne viden om min diagnose, som hører under sjælne diagnoser.
Jeg har også spurgt, hvilket speciale lægen fra Klinisk Funktion (der deltog på mødet i Rehabiliteringsteamet) har samt om hvilket speciale samtlige læger, der har været med til at træffe beslutninger i min sag, har.

Varighed af ressourceforløb:
Jeg vil vide, hvor langt et ressourceforløb vil være.
Peter, jeg er helt enig med dig i, at kommunen forsøger at komme af med mig på en eller anden måde.
De "parkerer" mig på et langvarigt ressourceforløb på en ydelse svarende til kontanthjælp.
Det bliver "spændende" at se, hvad indholdet og varigheden efter deres mening skal være.
Det må være lovpligtigt, at det fremgår af afgørelsen, hvor langt forløbet skal være.

Klage til Ankestyrelsen:
Bodrum, du skriver, at jeg kan vælge at takke ja eller nej til ressourceforløbet.
Jeg forestiller mig, at jeg i tilfælde af, at jeg takker ja også skal deltage i, hvad kommunen måtte finde på, selvom jeg klager?
Mine læger må komme på banen med, hvad jeg må og ikke må.
Det er spændende, hvad lægerne vil SKRIVE i mine journaler og ikke bare, hvad de SIGER.

Vh Louise
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension