K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2014, 14:15   #11
Folmand
Elsker at være her på K10
 
Folmands avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2012
Indlæg: 75
Styrke: 13
Folmand er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
Lavthængende frugter nemme løsninger men de er ikke altid de bedste,

Der må nogle bedre forklaringer på at, ikke bare enkelte men mange, er havnet i en årelang sagsbehandling på kontanthjælp eller Fleksydelse, hvor der ingen udsigt er til pludselig helbredelse, det er ikke de 5 eller flere speciallægeerklæringer som trækker sagerne ud, det er sagsbehandlerne.
Fibo og ME er eksempler på dette, diagnosticeret , varige og uhelbredelige og alligevel sendes folk på gentagne aktiviteter år efter år, og det bliver ikke afklaret noget som helst andet end at være formålsløse. Selv hvis de har fået fleks og ledighedsydelse sendes de ud igen og igen af jobkonsulenter uden sundhedsfagliguddannelse og indsigt , konsulenter som måske ved noget om legetøj er i dette job som kvaksalvere.
Jeg vil ikke give dig ret i at det er sagsbehandlerne der trækker sagerne, selvfølgelig er der nogen som er langsommere end andre, og igen er der dem som aldrig skulle have været sagsbehandler. Men det er så også min faglige stolthed der bliver ramt, når det er en kollega som måske har vinkyper som arbejdserfaring, men ikke socialrådgiver uddannelsen. (grunden til jeg siger vinkyper, er at min egen sagsbehandler var det).

Og det er der det mange gange går galt og ikke er ok!
__________________
Socialrådgiver
Folmand er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension