K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2014, 00:00   #14
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Den 22 Maj sendte jeg min partshøring til kommunen, da de vil stoppe min revalidering d 30 Juni og sende min sag til rehab teamet igen, fair nok..
Jeg har så skrevet at jeg mener at de først kan stoppe min reva når det videre forløb er afklaret, det er d 30 Juni på næste mandag og jeg har stadig intet hørt ej heller fra rehab teamet...
Så mit spørgsmål er kan de bare stoppe min ydelse d 30???
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Har du en fagforening, bør du få hjælp af disse?

Jeg mener at revalidering, IKKE kan stoppe, uden anden forsørgelsesgrundlag, men..

Du bør jo, efter loven kunne få et alm. fuldtidsjob, efter endt revalidering, da det jo er hensigten med denne.

Ve slet ikke hvordan du kan få revalidering, uden et egentlig uddannelsesmål, som skulle sikre fuldtidsjob i andet erhverv end din tidligere uddannelse.

Du kan vel blive sygemeldt igen, da revalidering er målrette ordinært arbejde, men det kan jeg se, du ikke har været i nærheden af. Men forstå heller ikke at du har været i praktik forløb på revalidering?

VH Popiae
Jeg tror at du Yanmik har været lige så heldig som jeg, da jeg fik lov til at få en arbejdsprøvning/praktik under revalidering

Jeg fik et halvt år med revalidering på et reva-center, hvor jeg startede op med 10 timer om ugen og sluttede på 2 timer.

Efter endt revalidering havde jeg et hul på 3 mdr. før min sag kom for rehabiliterings-teamet og jeg var mega nervøs for forsørgelsen i den tid men gudskelov fortsatte ydelsen til jeg overgik til ledighedsydelse.

Jeg håber det også går sådan for dig Yanmik
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension