K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2014, 13:49   #1
Frederikssund
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
Frederikssund er ny på vejen
Boligstøtte og erstatning. (VILLE DE HJÆLPE HVORDAN JEG KOMME UD AF DETTE, lov regler

Hej,
Jeg har modtaget boligydelse-støtte indtil nu, men har fået afgørelse fra Arbejdsskadestyrelsen om erhvervsevnetabet.
Med tilbagevirkne kraft fra nov 2012.fik den første udbetaling juni 2013.derefter få jeg beløben hver måned
Har fået vide af kommunen den gang, vores boligstøtte vil ikke modregnes fordi det er et erstatning sag.
Arbejdsskadestyrelsen fordi de træf afgørelsen på jeg skal have erstatningen som månedligydelse, hvor jeg anket afgørelsen.Ankestyrelsen behandler sagen siden august 2013.
Men intil de træffer afgørelse kan jeg ikke søge erstatningen som engangs udbetaling (kapitalisering) fordi Ankestyrelsen ikke træf afgørelsen endnu.

Forsikring selskabet sagde de begynder med erhvevsevnetabe udbetalingen derfor fik jeg et udbetaling med tilbage virkne kraft juni.2013 og få beløben hver måned nu.

Udbetaling Denmark SENDT OS ET REGNING IGÅR ,DE VIL GERNE HAVE BOLIGSTØTTEN TILBAGE, SELV OM JEG SAGDE DET ER ET ERSTATNING FIK JEG VIDE AT DEN SKAL TILBAGE BETALES, DET SKULLE JEG IKKE VIS JEG HAVDE FÅET BELØBEN SOM ENGANGS BETALING.

KÆRE K10 MEDLEMMER, KENDER DE NOGET TIL DETTE? HAR UDBETALING DENMARK KRAV TIL DETTE MED JEG SKAL TILBAGE BETALE BELØBEN.
DET ER ET ARBEJDSSKADE ERSTATNING NEMLIGE.
HVIS DE KENDER NOGET TIL DET,ville de sende eller beskrive det til mig tak. Eller måske sende vedhæfte med lov, så vil jeg anke sagen, nemlige.
Mvh
Frederikssund 😄👍.
Frederikssund er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension