K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2008, 21:04   #8
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Hej Flemming,

Tak for dit lange gode indlæg og svar på mine spørgsmål.

Jeg vil lige undskylde over, at jeg ikke har skrevet noget siden i sidste uge, men jeg har simpelthen ikke haft kræfter/overskud til at få skrevet noget herinde.

Jeg ved godt, at jeg ikke behøver at skrive herinde efter nogen tidsplan, men jeg er meget glad for de råd - svar, som jeg har fået - får.

Og jeg kunne bestemt godt bruge meget af det, du og de andre i tråden her har foreslået.

Det sidste nye er nu, at jeg har talt med min fagforening og de vil - langt om længe - gerne gå ind i min ftp sag i kommunen.

Fagforeningen har prøvet at ringe til jobcentret, men de har ikke kunnet komme igennem overhovedet til sagsbehandleren. Hvilket ikke overrasker mig desværre.

Jeg håber dog virkelig at fagforeningen kan komme i dialog med det jobcentret og forhåbentlig sætte lidt skub i tingene...


Da den eneste måde, jeg kunne finde ud af, hvad jobcentret har gjort eller ikke gjort i min sag har været ved, at jeg har fået aktindsigt. Og det er jo altid noget.

Men jobcentrets gør ting hen over hovedet på mig. Og uden at jeg har mulighed for at komme i kontakt/dialog med dem!

Og så skal jeg jo bare stille op til undersøgelser eller andet hvor som helst jobcentret sender mig, uden at jeg kan få svar på noget som helst!

I første omgang ville de sende mig til neurologisk speciallægeundersøgelse. Jeg har skrevet til jobcentret, at jeg er samarbejdsvillig og gerne vil stille op til den undersøgelse, men jeg selvfølgelig gerne have en begrundelse for,hvorfor de gerne vil have endnu en speciallægeundersøgelse..Det har de stadig ikke svaret på..

Nu har jeg så pludselig fået en ny tid til en helt anden speciallægeundersøgelse . Det er hos en reumatolog - gigtlæge. Og jeg lider ikke af gigt.

Men jobcentret vil åbenbart gerne sende mig til gigtlæge???

Hvad sker der

Jeg fatter ingenting!!

Indtil videre har jobcentret lukket for kommunikationen!
Det er da borgerservice så det vil noget - eller ej!
De er måske gået på ferie allesammen

Mange hilsner
A.

Jeg vil lige tilføje, at jeg har brugt en del tid og kræfter på - i over et år at få hjælp fra min fagforening.

Jeg har haft ringet utallige gange og talt med forskellige derinde. Og langt om længe vil fagforeningen nu gå ind og hjælpe.

Hvor meget hjælp det bliver til, ved jeg ikke pt. Men noget hjælp er bedre end ingenting..
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
politikerne alligevel ikke ned i løn? sane Politik og Samfund 15 19-08-2010 12:23
Så blev vi ikke forskånet alligevel MrBurns Politik og Samfund 62 27-05-2010 14:19
Hvis man ikke kan klare sit fleksjob, alligevel? mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 4 14-01-2010 14:24
Flytte men alligevel ikke? mimse Dit og Dat 4 05-05-2008 20:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension