K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-02-2014, 22:48   #25
Bønne
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2013
Indlæg: 45
Styrke: 11
Bønne er ny på vejen
lidt nyt i sin sag

Hej k10

nu sker der endelig lidt i min sag:-) men jeg har nu også sendt en mail til min sagsbehandler og rykket for et nyt møde, og nu efter 5 uger, er det lykkedes og jeg skal til møde på fredag. En dame fra min fagforening tager med som bisidder, det er jeg glad for.

Jeg har fået en kopi af min statusattest som min psykiater har skrevet. Der står bla. jeg er diagnosticeret med bipolær affektiv lidelse, men da jeg ikke har haft nogen reel manisk periode, er det indtil videre vurderet at det drejer sig om type 2.

Er der nogen der kan oversætte det til normalt dansk??

der står også at min arbejdsevne er varigt nedsat, i hvilken udstrækning den er nedsat, må vurderes ved arbejdsprøvning, som skal foregå på nedsat tid og være uden stresspåvirkning, og tilstanden vurderes stationær og behandlingen er optimal, og at jeg skal fortsætte med at have samtaler med psykiateren.

Damen fra fagforeningen mener at jobcenter nu vil sende mig i arbejdsprøving, hvad tror i her inde??( selvfølgelig ikke nogen facitliste, bare nogle forslag.

hvis jeg skal starte i arbejdsprøvning er man så selv med til at bestemme hvad time antal man skal starte på?

lone
Bønne er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension