K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2014, 09:53   #1
Østergaard
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2013
Indlæg: 60
Styrke: 12
Østergaard er ny på vejen
Nu begynder der at ske noget..

For et år siden blev jeg sygemeldt, og bad om at komme i afklaring med det samme, men sådan skulle det ikke gå...

Efter 3 mdr sygemeldinger kommer jeg i mit første afklaringsforløb, det mislykkedes og blev heldigvis stoppet efter 3 dage..

Så kom jeg i en praktik, der tilgodeså mine skånehensyn, og jeg endte med at kunne arbejde 16 timer incl pause.. Så håbede jeg jo på at nu var det min tur til at komme for rehabiliteringsteam, men nej.. Jeg skulle i en praktik mere..

2. Praktik afsluttende jeg i november, her blev det til lidt færre timer... Jeg fik lov til at fortsætte praktikken, for at have noget socialt, og for at få det mere erhvervserfaring.

Sagsbehandler ringede så her den anden dag, og sagde at nu måtte jeg godt bestille tid ved egen læge, for nu havde hun fået grøn lys til at videre med min sag, og nu har hun også fremsendt papire til forberedelse del til rehabiliteringsteam... Så nu efter et års sygemelding sker der begynder det at lysne.. Min eneste frygt er bare om jeg når at komme for rehabiliteringsteam inden sygedagpengene stopper..

Men at der nu sker noget er bare så dejligt..
Østergaard er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension