K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-01-2014, 21:38   #1
Chili
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Chili er ny på vejen
Piller!

Hej

Jeg er lidt nysgerrig om at få lidt mere af vide om min sygdom og hvilke piller andre bruger i deres tilfælde og hvordan de virker på dem.

Jeg har fået diagnosen: Kronisk Kompleks Non Malign Smertetilstand og får 3x1000mg Garbapentin om dagen + 50mg Saroten til natten. Efter jeg er startet på Garbapentinen ( jeg startede med 900mg 3 gange om dagen) har jeg taget 10kg på ( skal sige at lige inden jeg fik diagnosen havde jeg tabt 25kg) og her i oktober steg jeg til 1000mg 3 gange om dagen og har så yderligere taget 5 kg på. Selvfølgelig er noget af det nok også lidt overspisning af søde sager meeen..... Det sidste halve år har jeg løst og fast spist Mandolgin i tilfælde af at jeg havde ekstra ondt. Her i efteråret var min smerteskala steget lidt og jeg steg til de her 1000mg i Garbapentin men jeg syntes egentlig ikke rigtig at det har rykket meget og spiser faktisk flere af de her Mandolginer nu. Jeg tager faktisk gerne 2 mandolginer til resten af mine eftermiddagspiller. ( mandolginerne er på 50mg)

Jeg tror jeg tager til lægen igen for at høre hvad vi skal gøre, da jeg syntes det er bedre at vi finder en bedre "coctail". Men lægerne har altid sagt at hvis jeg kan tåle garbapentinen er det den bedste af alle produkterne og det kan jeg...

Hvad tager i andre og hvordan reagerer i på den og hvad er jeres erfaring med smerter og piller og hvordan håndterer i jeres smerter...

Jeg bliver hele tiden bedt om at tage det med ro men det er sku lidt svært syntes jeg ( Går pt sygemeldt og er igang med at søge fleks).

Knus til jer alle derude!!!
Chili er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension