K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2008, 14:16   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeres erfaringer ftp, speciallægeerklæring....

Jeg har jo ventet siden midt Februar på at få lavet en speciallægeerklæring - uden dog at høre et eneste ord fra psykiateren. I slutningen af April rykker kommunen så psykiateren for erklæringen, men hører intet. Igår ringede jeg selv til ham og fik en tid i Juli ENDELIG!

Jeg er jo i gang med at søge ftp efter 18§ - siden December 2007.
Jeg kan ikke klare en arbejdsprøvning og min læge har skrevet i statusprofilen at jeg ikke må arbejdsprøves da der er farer for Major depression grundet min angst og OCD. Og generel forværring af mine sindslidelser hvis presset.
Sagsbehandleren har sagt at det er psykiateren der har det bedste kort på hånden. Derfor er det så magtpåliggende at få den speciallægeerklæring i hus, så jeg ved helt sikkert om jeg kan undgå arbejdsprøvningen på REVA eller ej. Lægekonsulenten skal også med ind over siger min sagsbehandler.

HVIS nu min psykiater får gjort dem klart, at jeg IKKE kan arbejdsprøves. Kan Førtidspensionssagen så afsluttes hurtigere??

Jeg har ingen ressourceprofil og har aldrig haft en - men bliver den så ligegyldig, hvis psykiateren understreger at der ikke ER nogle ressourcer at trække på???

Jeg har været på kontanthjælp i over 20 år pga angst/OCD og har ALDRIG haft et arbejde. Jeg har forsøgt omkring 28-30 gange at varetage et job, men har aldrig kunne klare mere end højest en time, andre gange få minutter, andre gange kunne jeg ikke engang møde op.
Jeg har heller aldrig gået normalt i folkeskole pga lidelserne og har da heller aldrig været på skolen en hel dag. Igen højest et par timer, og nogen gange slet ikke, eller under en i time af gangen.

Hvad mener i???
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Speciallægeerklæring Bertha65 Alt det andet 15 04-11-2012 15:11
Speciallægeerklæring? 1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 15-09-2012 15:52
I dag - speciallægeerklæring - råd !!! jane At søge førtidspension 14 17-07-2008 13:40
speciallægeerklæring ????? jane At søge førtidspension 15 15-03-2008 01:42
Speciallægeerklæring Tvillingerne20 Alt det andet 9 26-02-2008 22:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension