K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2013, 15:18   #1
Chili
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Chili er ny på vejen
Question Flexjobpraktik og timetal???

Jeg er igang med et forløb som gerne skulle ende med en flexjobgodkendelse. Men jeg har samtidig tabt arbejdsfortjeneste på 20 timer om ugen og derfor har jeg 17 tilbage til flexjob.

Nu har jeg så været i praktik i ca 3 mdr og er kommet på 8 timer om ugen. Nu siger min socialrådgiver at hun ikke tror jeg får flex pga min tabt arbejdsfortjeneste hvor jeg jo egentlig arbejder 20 timer om ugen. Det kan jeg godt se, bortset fra at det i mit tilfælde er lidt specielt da det er begge mine børn der er syge og jeg egentlig bare skal lave de alm gøremål når de ikke er hjemme fordi de ikke kan ture med det og lidt piktogrammer skal jeg også lave mm.

Derfor spurgte jeg hende om hvad hvis min mand overtog tabt arbejdsfortjeneste og jeg blev fuldtidssygemeldt og så kunne de bedre vurdere mig. Så får jeg af vide at det kan vi godt men så skal jeg møde alle 37 timer på arbejdet for at de kan vurdere det....

Hvorfor nu det. De har 17 timer med mig nu, men jeg sidder da kun på arbejdet de timer jeg kan arbejde ellers går jeg da hjem. Men hvis jeg sygemelder mig helt skal jeg sidde og glo resten af timerne fra 8 til de 37???? Det giver sku da ikke mening!!!!

Lige nu skal jeg ligge et par gange om dagen. Det kan jeg jo ligesom ikke hvis jeg skal sidde på en stol, hvilket er virkelig godt for min ryg/bækken ikke... flot siger jeg bare.

Ved i hvad reglerne er? Har svært ved at finde noget om hvordan de skal vurdere en...
Chili er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udvikling af arbejdsevnen og timetal sannemus Spørgsmål ang fleksjob 18 04-07-2013 21:45
Ugentligt timetal i ressourceforløb?!?! Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 7 20-01-2013 21:08
Er der et max timetal? Saugmann84 Spørgsmål ang fleksjob 6 25-04-2012 17:23
Vurdering af timetal jasch Alt det andet 10 16-11-2011 21:11
højste timetal i flexjob she Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 18-11-2010 16:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension