K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2013, 04:55   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Calem

Ja jeg syntes det er skræmmende men det er også svært For hvor går grænsen, vi bliver jo allerede tjekket ca 15-30 gange om dagen bare alene ved dankort og tlf ....

Og jeg skal være ærlig at sige at jeg støtter overvågning til en hvis Grænse...

Feks så jeg gerne der var det i parker så voldtægt mænd kunne få kappet deres stang af med det samme, og det samme mht pædofile..

Og for at fange sådan nogle ja der må de altså også holde øje med os almindelige..

De sidder jo også inde på Arto.dk og holder øje med pædofile, det tror jeg bestemt ikke nogle forældre i verden har ondt af at de ser dit barns chat, for man ved hvad de reelt holder øje med..

Og hvis du nu er psykisk syg og skulle snakke om blå mænd og hvad ved jeg, så er jeg ret sikker på der stadig skal en del før du ryger i fængsel som noget som helst...

Men vil sige at har du siddet og sagt at du støtter anders Bering Brekveik og godt kunne sympatiserer med ham og du bagefter Går ud og køber dig 100 kg gødning og skaffer dig pistoler..

Ja så er det nok fordi de skal stoppe dig.....

Hvis Pet ikke havde de beføjelser de havde idag så var der jo allerede sket en del terrorist handlinger i Danmark, dem vi hører om er jo de største de siger jo de stopper mange flere som offentligheden overhovedet ikke får afvide om pga man ikke vil skabe panik...

Så jeg tror desværre at så længe der findes folk der syntes det er iorden at splatte alle der ikke mener det samme som dem ud som persiske Tæpper på Main street, ja så stopper overvågningen ikke, og jeg ville selv sige ja hvis de spurgte om de måtte sætte et kamera på min hæk fordi der var en mistænkt der tog turen forbi mig hver dag.......


Der er jo så forskellige, min holdning er at hvis du ikke laver noget ulovligt hvad er du så bange for......??
Det er en yderst skræmmende holdning du har...synes jeg....dette er ikke et angreb på dig personligt...men omhandler den holdning du deler med overraskende mange mennesker...

Det at jeg ikke har noget at skjule gør da ikke at det er i orden at alle mulige bare skal se mine private ting igennem...

Hvem er det de fanger...via deres overvågning....tja der bliver stadig begået grufulde ting....de mennesker er ikke blevet stoppet...

Du kan så vælge at tro på de myndigheder der overvåger...at de rent faktisk har fanget eller forhindret nogen....men du har kun deres ord for det...

Man kunne jo omsætte det....

Du vil så ikke have noget imod at folk ligger i din hæk eller hvad der findes omkring der hvor du bor....og lurer ind og ser alt du laver....

For man kunne jo sikkert...eller måske....finde nogle der snyder....og det kunne jo være dig der snyder...

Ville du have det okay med det....og ville du stadig tænke....jamen jeg har jo ikke noget at skjule...så de må da godt se det hele....alt du laver privat...

Hvis du får din førtidspension....så har du sikkert heller ikke noget imod at der bliver sat en kontrol på feks hver 5 år....så du skal revurderes hvert 5 år....resten af dit liv....

For man høre jo om mirakler...folk bliver raske...eller hvad man nu høre...

Du har jo ikke noget imod det...da der jo ikke kan ske noget ved det og du har ikke noget at skjule....er du stadig syg...tja så burde du jo forsat få din pension ved en revurdering....

Hvorfor er folk så ikke lige glade med at der kommer kontrol på deres pensioner....

Tja det kunne jo måske skyldes at den nye læge man har fået...evt fordi man er flyttet....ser på ens helbred på en helt anden måde end ens tidligere læge....og da han skal sende en attest ind...ja så kan resultatet jo blive et andet end det var tidligere....

Du burde da af alle vide at det ikke er alle der ser ens på feks fib....så alt efter hvem der skal skrive din attest....ja så risikere du jo at du er syg i den ene attest men ikke er det i den anden...

Sidste afsnit her var mit ynkeligt forsøg på at forklare ud fra noget som ligger tæt på dig...og som viser at alt efter hvem der skal skrive en attest....ja så kan du få noget forskelligt ud af det...alt efter hvem det er der skriver den...

Sådan er det også med dem der skal hive ting ud af alt du har foretaget dig de sidste 20 år....de kan vælge at hive kun de ting ud som understøtter det de vil...

Man kunne faktisk blive ved....men det er jo ikke sikkert at du tænker anderledes om dette emne...

Men hvis du har læst og fulgt med....så vil du vide at ganske uskyldige mennesker er blevet sat i fængsel alene fordi de har sagt noget uheldigt som er taget ud af kontekst....fra en helt anden sammenhæng...

Feks en ung mand i USA...han sidder og spiller....mulitiplayer på nettet....

De har en chat sideløbende med spillet der hvor han spiller....så alle spillerne kan chatte sammen...

Der snakkes på chatten en masse om våben og en sige noget til ham om netop våben...og han siger i spøg...altså i sjov.....og husk lige at denne snak er om det skydespil de spiller....at han da godt kunne tage våben med i skolen....

Han blev straks anmeldt....han har aldrig haft noget med politiet at gøre...og er ved at uddanne sig....

Manden....eller man bør måske kalde ham knægten....bliver smidt i fængsel....og har siddet der i lang tid....uden mulighed for at gøre noget ved det...

Man kan finde sagen på facebook hvor der er skrevet rigtig meget om den...

Men alt dette viser tydeligt at det efterhånden er nok man siger noget....også selv om det man siger gælder noget helt andet end virkeligheden....ja så kan man risikere at bliver sat bag lås og slå...

Hvis nu man ved at de feks har alt fra dig....lad os sige igennem 10 til 20 år....alt som du har skrevet eller sagt....

Tror du så ikke at man kan få hvilket som helst billede frem af dig...som man nu ønsker...positivt eller negativt alt efter hvad man skal bruge det til...

Nej overvågning....er under nogen omstændigheder ikke okay i min bog...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
psykisk tortur østerbro Det er da strengt ! 6 27-05-2013 14:35
psykisk sygekontanthjælp hr.boege Alt det andet 10 13-02-2012 10:09
er du blevet psykisk syg/mere psykisk syg siden du blev sygemeldt Tzari Dit og Dat 15 30-10-2011 20:43
Psykisk syge i ingenmandsland buster Politik og Samfund 2 01-08-2011 23:20
Psykisk børneopsparing. Audioattack Alt det andet 9 27-07-2011 08:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension