K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2013, 13:09   #1
wesse
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2013
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
wesse er ny på vejen
De har taget mine sygedagpenge

Hej Jeg er ny bruger min historie kort fortalt

Jeg blev opereret i lænderyggen 21-2 2012. Har gået sygmeldt siden
marts 2011.Både kirugen og min egen læge har sagt at min tilstand er stationær og jeg skal være på skåne og få timer resten af livet.
Så for 2 md siden fik jeg en ny sagsbehandler og der var fra start af slet ingen kemi.Kort tid før jeg fik en ny havde den gamle sagsbehandler haft mig til min egen læge for at få en vurdering og det var at den var stationær.
Nu har mine nye sagsbehandler så haft mig omkring en speciallæge i gigt og efter 10 min snak kunne han så vurderer at min tilstand ikke er stationær men der er en mulighed for bedring med et genoptræningsophold på et gigthjem.Men han skriver også at det er skåne resten af livet og nedsat tid.Men fordi han siger at den ikke er stationær kan jeg ikke komme ind under den paragraf som jeg har fået det forlænget i 39 uger med.
Så nu mister jeg dem fra 15/7 selv om jeg hverken er afklaret eller har været på genoptrænings hjem.

Hvad skal jeg gøre
wesse er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg får mine sygedagpenge forlænget + spg Bodrum Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 28-04-2013 13:41
mine sygedagpenge er stoppet mettekragesand Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 14-02-2011 15:42
Kan mine sygedagpenge forlænges? ??? Alt det andet 18 13-06-2010 15:26
Kan de stoppe mine sygedagpenge? Camille De Unge 7 25-06-2009 19:33
de har taget mine sygedagpenge... Marolle Skal kommuner ikke overholde loven? 4 03-06-2008 16:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension