K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2013, 17:25   #10
Paten
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-05 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
Paten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dancer Se meddelelser
Jeg synes også det er flot du vil fortælle om det.

Men jeg synes det er en kæmpe omgåelse at kalde det tabu i forbindelse med psykopater - fakta er at mange mange mennesker får ødelagt deres liv af psykopater.

Og selvom de fleste psykopater ikke er onde, så er de ødelæggende for almindelige mennesker pga. af deres "manglende evner" på det sociale område.

Ham jeg kender er "normalt" fungerende på den måde at han har job, ejendom og eget firma - materielt rigtig godt stillet.

Han er ikke kriminel og alligevel er han ødelæggende for andre mennesker - ikke fordi han vil det, men fordi han er psykopat.

Uanset om det er med vilje eller ej er psykopater i stor udstrækning ødelæggende for deres omgangskreds.
Det jeg mener er tabu, er at der ikke bliver snakket om det, det er jo også ødelæggende for ofrene.

Mener ikke det er bedre at tie det ihjel, hvem skal så redde alle vores ofre?

Kender mange der kunne have gavn af at vide noget om psykopati inden de mødte mig....


Mange bliver jo bare snydt og tror det er dem selv som er skøre, og det kunne afhjælpes med fokus på og debat om emnet.
Paten er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension