K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-05-2013, 23:17   #20
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Neurolog i forbindelse med hvilke lidelser? Hjerne noget tænker jeg? Hvad med fibben er den blevet afklaret?

De er jo søde vore praktiserende læger, men de vejer ikke meget i systemet. Ved ikke om det er ham/hende du omtaler her, som ikke at ville/kunne omtale dig pga. for kort tid?

Jeg fik lavet en status rapport efter kort møde med min psykiater og det kan alle læger lave.

Jeg har stadig ikke overblik over din sag. Kommunen vil til enhver tid hævde, at man kan arbejde ordinært medmindre andet er påvist. Du skal være afklaret helbredsmæssigt med alle behandlingsmuligheder stående som udtømte, herefter skal man være afklaret arbejdsevne mæssigt, før man kan fastslå hvilket forsørgelses grundlag du/man bør stå til at få.
Har diagnose på Fib.. har Diagnose på Mcs Har diagnose på Hypermobilitet, har diagnose på mit piskesmæld, kommunen mener bare det på mit piskesmæld er for gammelt fordi det er fra arbejdsprøvninger i 2000, og 2004 mener jeg hvor jeg var til en neuropsykolog.....

Det jeg fejler kan ikke medicineres da mcs gør en overfølsom overfor medicin, og fibroamyalgien gør at medicin ikke virker......

Der findes ingen kur for noget af det jeg fejler og det kan ikke behandles bedre......

Min nye læge hævder at han ikke kan give dem en helbreds erklæring grundet at jeg lige har skiftet læge og han derfor kun har mødt mig en gang.......

Min sidste afklaring blev jeg så syg så det eneste jeg lavede derhjemme var at kaste op og have migræne og ondt overalt og hvile mig, efterfølgende har jeg stort set ikke kunne nogen af de ting jeg kunne før fordi mit helbred har taget et mega dyk, så jeg tvivler stærk på kommunen vil sende mig i en arbejdsprøvning da de så skal stå til ansvar for mit helbred, men de siger samtidig at de ikke kan finde noget som kan tage hensyn til mig, men de vil ikke arbejdsprøve mig hjemme.......

Sidst redigeret af FibroMcs; 22-05-2013 kl. 23:19.
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gå til medierne hvis der skal ske noget i din sag Odenseaneren Det er da strengt ! 2 24-04-2010 11:00
Man kan ikke stoppe sygedagpenge hvis ikke der er lavet ressourceprofil Hejdien Nyt fra Ankestyrelsen 10 01-12-2009 20:47
Jeg blev vækket, men det gjorde hvis ikke noget ... om en uge er jeg førtidspensionis pjeus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 30-07-2009 08:23
ikke noget med noget at gøre Hejdien Dit og Dat 5 16-06-2008 14:48
Jeg kender ikke noget til noget Stella Politik og Samfund 4 28-04-2008 18:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension