K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2013, 21:16   #11
nielsensupp
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
nielsensupp er ny på vejen
Hej.
i afgørelsen fra nævnet står der at jeg er berettiget til afklaring. Også selvom det skal foregå på anden forsørgelse. Problemet er bare at afgørelsen var 8 måneder på vej. og at der så kun var en måned tilbage af de 39 uger. På den måned har kommunen ikke formået at udbetale sygedagpengene. Jeg er godt nok startet i afklaringsforløb og sygedagpengeafdelingen undersøger mulighed for yderligere forlængelse. De siger at chancerne ikke er store. Men der er ikke kommet svar endnu.
Mht til mine sygedagpenge siger kommunen at de bliver modregnet da jeg nu har formue. Det føler jeg er helt ude i hampen. Jeg har jo ikke haft mindre udgifter fordi at jeg kom på kontanthjælp. Med andre ord. der er nogen der mangler de penge.

Jeg Føler lidt at ankenævnet bærer ansvaret for den lange behandlingstid. Desuden synes jeg at det er forkert at kommunen bliver dømt til at gi mig sygedagpenge og så ender ud med at tjene på min ulykke. Det er hårdt nok at være syg og uarbejdsdygtig.
nielsensupp er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af Sygedagpenge efter d 52 uger morstina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 10-01-2013 13:02
Sygedagpenge forlænget op til 2x52 uger - SPØRGSMÅL søstjernen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 16-09-2012 17:27
sygedagpenge 52 uger. hva så derefter? benjaminn Alt det andet 3 13-08-2010 10:23
Tæller barsel med i de 52 uger på sygedagpenge? Kvinde30 Alt det andet 6 05-05-2009 11:59
Efterbetaling af førtidspensin Klein Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 03-06-2008 18:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension