K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-04-2013, 11:22   #19
simsons
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2013
Indlæg: 147
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
simsons er ny på vejen
Vovse - jeg afleverer det forliggende materiale i modtagelsen i jobcenteret som giver stempel og derefter overrækker medarbejderen det til min sagbehandler. Det er sådan jeg har gjort med alt jeg har leveret. (Har kopi af det leveret som jeg også får stempel på - så jeg har de samme dokumenter).

Jeg spørger blot ind til hvis der er noget ekstra jeg skal være opmærksom på - nu jeg søger på det foreliggende... (min sag og sagsbehandling er som mange andres meget lang og omstændig). Og jeg ønsker kun at få det gjort så rigtigt som muligt.

Webmaster/Florken: ja så er jeg ikke ene om at havde læst det med de 6 måneder og at de ydeligere kan strække det ved at redegøre for en forlængelse oveni. Derfor tænker jeg om der i visse tilfælde kan bevilliges fp fra den dag man søger, idet jeg har læst om det i forhold til de få der har taget den til retten - at de har fået det med tilbagevirkende kraft fordi sagen har været langstraktet (flere år under vejs).

Så er der undtagelser hvor det pga en meget lang sagbehandling kan gives med tilbagevirkende kraft...?
simsons er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ansøgning efter nye regler qv78 Spørgsmål ang fleksjob 9 28-12-2012 15:49
Ansøgning om førtidspension efter socialpension § 19. SanneHansen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 28-06-2012 20:38
Regler under ansøgning af førtidspension §17 zenyo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 48 09-12-2011 23:38
Ansøgning efter § 17? calamityjane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 31-05-2010 18:40
?. ang. ansøgning om FTP, efter §17 fhln Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 25-04-2010 00:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension