K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-04-2013, 19:27   #1
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Når de bare ikke vil bøje sig... aktindsigt !

Vil lige fortælle hvordan det fungerer her i min kommune.

Bad for nogle måneder siden om en kopi af et skema fra min sag, skemaet skulle på min opfordring være blevet rettet, i forhold til forkerte oplysninger fra et møde ½ år tidligere.

11 dage efter min ansøgning om aktindsigt sendte jeg en mail hvor jeg rykkede for skemaet, jeg sendte CC til borgerrådgiveren.
Borgerrådgiveren rykkede for svar, der blev ikke reageret.

Jeg har siden, og med 4 ugers mellemrum, modtaget kopi af borgerrådgiverens breve til kommunen, der ikke kan få fingeren ud, men der sker INTET.
Hverken borgerrådgiver eller jeg hører noget fra kommunen.

Nu er jeg sådan en der ikke stiller mig tilfreds med intet, men jeg synes faktisk også jeg arbjder for andre der ikke har så meget ovrskud, når jeg kæmper denne kamp til ende.

Nu er det spændende om jeg først får kopien af skemaet når det er opdateret igen, skal ske til November.
Men borgerrådgiveren har da noget at skrive til forvaltningen om hvis de bliver ved med at skrive til stedet hver 4. uge uden svar.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forstår det bare ikke! Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 32 10-01-2012 21:17
Løkke må bøje sig for Kjærsgaard Karo Politik og Samfund 1 17-08-2011 18:05
Har ikke modtaget min aktindsigt Mad Alt det andet 24 12-03-2011 11:33
jeg fatter det bare ikke!!! Lund Det er da strengt ! 13 15-03-2010 15:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension