K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2013, 13:51   #1
dalsgård
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2013
Indlæg: 22
Styrke: 12
dalsgård er ny på vejen
kørsel til smerteklinik

Jeg er ny bruger her på K10 og kunne godt bruge nogle kloge svar.
Er røget ud af sygedagpenge pr. 31/12-12. Først mente kommunen jeg kunne prøve at tage stærk morfin. Da jeg protesterede hev de trumfkortet. Smerteklinik skal afprøves så ingen sygedagpenge. De har haft oceaner af tid til at sende mig på smerteklinik. Trods speciallægeerklæring der siger meget ringe arbejdsevne selv med støtte og at jeg er stationær.
Nu har jeg så prøvet offentlig smerteklinik der afviste mig, da de ikke kunne leve op til kommunens krav om evt. arbejdsevne. Sagde lige ud at de ikke kunne hekse eller skrue tiden tilbage. De henviste til at Give smerteklinik måske ville være en mulighed.
Der var jeg så i onsdags hvor de også sagde at de kunne måske hjælpe mig med at blive bedre smertestillet, så jeg i det mindste kan klare de mest basale ting herhjemme. Så vi har aftalt at det skal prøves. Kommunen vil jo også se at jeg er aktiv i forløbet.
Det store problem er at jeg har 90 km hver vej, og det kan jeg ikke klare at køre. På trods af flere lange pauser er jeg fuldstændig kvæstet i flere dage. Har hørt om der er mulighed for taxa, men umiddelbart nej da det er privatklinik. Har ikke nogen der kan køre mig, så hvad pokker gør jeg?
dalsgård er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rigshospitalets Smerteklinik! profilen Alt det andet 1 06-12-2012 13:06
Afslag fra smerteklinik?? Culotten Alt det andet 4 26-06-2012 23:27
Smerteklinik jjsonn Dit og Dat 17 06-06-2012 23:27
smerteklinik sanne mor Alt det andet 0 23-08-2011 18:57
smerteklinik anja Dit og Dat 5 28-08-2008 07:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension