K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-02-2013, 11:08   #21
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 18
Antoniette er rigtig godt på vej
Ja, jeg vil også gerne sige tak til jer alle for jeres svar :-)

Jeg vil undersøge det med psykolog nærmere, jeg skal snart til egen læge, så der kan jeg jo spørger (hvis der altså er tid, suk). Den gode psykolog jeg havde for mange år siden, og som rent faktisk hjalp mig, er desværre flyttet helt til jylland, så hende kan jeg desværre ikke vælge igen. Synes også at det kan være meget svært at vælge, hvem man skal gå hos. Det er mange penge (også selvom man får henvisning) at spilde på en dårlig psykolog, som man ikke kommer ud af det med. Sådan slags dårlig psykolog har jeg nemlig også prøvet, hun var virkelig ikke 5 røde øre værd.

Jeg har nu afbrudt "behandlingen" hos psykiateren. Jeg gik der i halvandet år ca. uden at få nogen diagnose eller behandlingsplan. Jeg kom bare derhen og skulle finde på et eller andet at snakke om, hvilket ikke hjalp mig med mine søvnproblemer overhovedet. Jeg blev faktisk endnu mere stresset og frustreret af at gå der. Jeg følte ikke at han lyttede til hvad jeg sagde. Det var som om, at han havde sine egne ideer oppe i sit hoved om, hvordan tingene hang sammen, hvilket slet ikke svare til min opfattelse. Begyndte jeg så at forklare, stille spørgsmål, så blev han fornærmet?! Han accepterede heller ikke at jeg havde fysiske begrænsninger, men mente bare at det hele var psykisk??!
Jeg oplevede også at han tit bedømte mig, bl.a. mente han at jeg jo "bare lige" kunne arbejde for de penge, som jeg fik i førtidspension. Øh.....?

Jeg fatter ikke at jeg har spildt så meget tid, på at gå hos sådan et fjols. Men jeg ville jo gøre hvad som helst, for at få en normal nattesøvn, suk, så jeg ikke skulle være så invaliderende træt hele tiden.

Han blev da også godt sur og fornærmet, da jeg fortalte, at jeg ikke rigtigt synes at jeg fik noget ud af at gå der. Jeg blev nærmest smidt ud af klinikken (grædende). Synes ikke at det virkede særlig professionelt?
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tilskud Psykolog søsser98 Alt det andet 5 05-06-2013 17:18
Psykolog i København Smidt Alt det andet 8 10-04-2011 14:16
Alternativ til psykolog Stueplanten Dit og Dat 5 24-03-2011 10:59
Psykolog/Neuropsykolog... Susanne2412 Alt det andet 12 20-03-2011 21:40
Psykolog Mai-Britt Dit og Dat 0 17-06-2008 12:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension