K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2013, 14:19   #17
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
hboegelund er ny på vejen
Hvad er Liasion???

Jeg startede på mindfulness for 4 uger siden. (det skulle vare 6 uger). Men jeg har stoppet det fordi læreren dragede healing med ind i billedet UDEN at fortælle det før bagefter. Der mistede jeg lige respekten for hende. Det var et MINDFULNESS kursus, ikke en chance for at inddrage private interesser!! Det var så klam en oplevelse, og har selvfølgelig klaget til Jobcenteret. Synes det er så useriøst og jeg ved ikke hvad det ligner! Det er som om de ikke tænker sig om, og jeg finder det virkelig på grænsen til uansvarligt over for en gruppe der er sårbar!

Men det var et lille sidespring

Psykolog kunne jeg komme til via jobcenteret, men altså ikke på normale vilkår, det vil sige det vil ikke være et forløb som det jeg allerede har haft hos psykolog. Men jeg mener bare der må være grænser for hvor meget jeg skal hives igennem, specielt med tanke på at jeg ikke har psykisk sygdom. Jeg har en snert panikangst. Men det er ikke det der hindrer mig i at arbejde 37 timer, det er min syge krop der hindrer mig. De tror bare ikke på at man kan have så mange smerter af at være hypermobil, fordi det har de fleste hypermobile ikke!! JEG BRÆKKER MIG!!! De ved ikke en disse! De ved ikke engang at de skal være lykkelige for at det ikke er DEM der lider af det!! De formoder bare i hoved og røv!

Ja undskyld, men galde med galde på, ihh hvor jeg sur og træt af det!
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
privat socialrådgiver eller advokat ? hjælp Wodpoulsen Den nyttige viden vi alle har 30 10-01-2018 16:56
Forhindrer borger i at bruge privat rådgiver phhmw Politik og Samfund 23 09-02-2013 06:53
Privat socialrådgiver eller advokat? Giser Spørgsmål ang fleksjob 2 29-01-2013 18:37
Advokat eller ej? Huldra Alt det andet 5 17-11-2009 00:08
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension