K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2013, 03:49   #11
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 18
Antoniette er rigtig godt på vej
Ja, okay, det handler også om samfund. Jeg stejler bare når jeg høre ordet "politik", åh det hænger mig ud af halsen, dem der sidder på magten, ved slet ikke hvordan det øvrige samfund fungere. De laver love om noget, de ikke aner noget om. Man troede det ville blive så godt og rødt, men hey, snydt igen..

Abraxus: Godt at du har modet til at ringe til kommunen og få deres vurdering. Efter alt det med den falske anmeldelse, fik jeg faktisk også mandet mig op til at ringe til kommunen for at tale med en sagsbehandler, for at få alt på det rene. Min bisidder frarådede det, da hun var bange for at kommunen bare ville begynde at overvåge mig igen og hun sagde at det nok var bedst, ikke at gøre for meget ud af det. Det er en lille by jeg bor i, jeg kan ikke slå en prut, uden at der er nogen som kan høre den. I det kommunale system er det abenbart bedst at være usynlig, også selvom man ikke har noget at skjule. Men som hun sagde, alt kan jo misforstås. Nå, trods dette ringede jeg alligevel til kommunen og bad om at få lov til at tale med min sagsbehandler, hvorefter jeg fik fat i en gut som udbetalte pensionen. Han tog sig ikke af personlige ting og sager, kun af udbetaling. Så spurgte jeg om, hvem min sagsbehandler var og om jeg så kunne tale med vedkomne. Han svarede så, at jeg ikke havde nogen sagsbehandler?? "Hmm æh okay, hvordan får jeg så en sagsbehandler?" Spurgte jeg. Det vidste han åbenbart ikke, men jeg kunne prøve at kontakte dem nede i jobcentret. Så spurgte jeg om han tog *** på mig. Jobcentret?? Jeg kan ikke arbejde? Nå, men resultatet blev, at jeg aldrig fik fat i nogen sagsbehandler..


Jeg fik forresten lige en tanke, måske skulle jeg skrive ind til Danmarks Radio, som sender de berygtede programmer. Foreslå dem at lave et program, hvor man se tingene fra den anden side af. Eller også bare klage over, at de bruger mine licenspenge på at sende den slags chikane programmer..
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Uddannelse forbudt! men.... mukke Alt det andet 5 10-06-2012 14:18
At arve på kontanthjælp er forbudt Birkes-musen Alt det andet 12 14-02-2012 23:23
Kærlighed på førtidspension ? sluxx Alt det andet 10 26-07-2010 11:58
Karen J. vil lovgive om kærlighed Stella Politik og Samfund 9 15-04-2008 12:09
Adgang forbudt for handicappede!!!! zuza Politik og Samfund 0 07-04-2008 12:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension