K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2013, 17:59   #18
jyttep57
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Lokation: sjÐ***Ð*’В¶lland
Indlæg: 54
Styrke: 12
jyttep57 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bmx Se meddelelser
Jeg forstår ikke hvordan JytteP kan blive ved med at hævde at man ikke mister penge ved at flytte uden for EU.Det står sort på hvidt i reformen som også er citeret i denne tråd.

Jeg spørger igen.. Kan du vise os noget hvor der står man uden at blive trukket i pensionen kan rejse til Philipinerne,indien,USA og Tyrkiet?

De nye regler er allerede trådt i kraft uanset om de ikke har helt styr på det endnu.Jeg ville ikke rejse uden for EU nu og tro man slipper afsted med det uden at miste penge.

Der burde ikke være nogen forvirring,det står jo tydeligt i reformen at man ikke kan tage hele pensionen med.
Udgangspunktet er at man ikke kan tage noget med ud af eu/eøs, men der er lavet aftaler som "rammer" danskere (på den gode måde) der flytter til indien, usa, og filippinerne hvorved man pludselig godt PR.1 JANUAR 2013 kan flytte og medbringe sin fulde pension uden at miste tillæg.

jeg vil anbefale dig at kontakte pensionstyrelsen, eller socialministeriet. De vil oplyse dig at jeg har ret, (de kan ikke udtale sig om filippinerne endnu).

Mvh
jyttep57 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pensionist 1/2-13 Thomas1981 Dit og Dat 32 23-01-2013 01:31
ny pensionist jigsaw Din historie 2 07-07-2012 00:05
fra invalide pensionist til folke pensionist Bekymret søn Alt det andet 3 15-03-2011 22:17
Rejse til udlandet som førtids pensionist Dakota Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 24-05-2010 12:31
Jeg er pensionist Dakota Dit og Dat 2 10-01-2009 01:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension