K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2012, 19:07   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er ikke nemt...

Det de skriver...og som de indstiller dig med....er at de siger at der stadig er behandlingsmuligheder....

Hvis der stadig er behandlingsmuligheder ja så kan man jo ikke få en førtidspension...

Nu kan jeg ikke lige huske eller finde det de skriver da der er blevet skrevet en del i tråden siden....men det var noget med at man kunne afhjælpe det du fejler psykisk med sociale tiltag....eller noget i den retning...

Hvis dette ikke kan lade sig gøre....efter din eller din læge, psykolog osv mening, så er det det du skal angribe....

Men det at du stadig mangler at komme til reumatolog....ja det bliver svært at sige noget imod...da ALLE behandlingsmuligheder skal være udtømt...og det er de jo ikke hvis du mangler at blive undersøgt af dem...

Med den indstilling du har fået...ja der skal man nok ikke regne med at din førtidspension går igennem....

Din eneste chance....som jeg ser det....det er at du går til det møde og ser om du kan overbevise dem om noget andet...

Alt det der med at du har ondt i led osv....det hjælper ikke det mindste....når det ikke er noget du er undersøgt for....desværre...

Jeg ved godt at når du ser det hele samlet...ja så tager du alt med....også disse ting...for det er jo noget der går ud over hvordan du kan leve dit livet hvad du kan....men sådan ser kommunen det ikke....de ser kun ting der er skrevet ned...helst af "eksperter" som læger, psykologer, reumatologer osv osv...

Det er kun disse ting de tager med ind i deres overvejelser når de skal se om du er berettiget til en ydelse...

Det eneste der hjælper er at have diagnoser....og læger der skriver hvad man fejler....og så arbejdsprøvninger og hvad der kommer ud af disse...

Så hvis jeg var dig...så ville jeg prøve at finde ud af hvad det er de mener der kan hjælpe dig af sociale tiltag eller hvad de nu skrev der kunne afhjælpe...evt se om du kunne komme til at tale med den psykolog der allerede har udtalt sig....for at høre denne om hvad der kan være af muligheder...eller hvad kommunen evt tænker på når de skriver sådan...

Så ville jeg gå til det møde når det kommer...og se om ikke jeg kunne tale min sag....

Du har ikke så mange andre muligheder lige nu....da du har søgt på det foreliggende grundlag....og du kan ikke forlange at der kommer flere undersøgelser eller ting der kan blive lagt til din sag...

Det er derfor vi altid siger til folk herinde...at de skal være 100 % sikker på at deres sag er helt oplyst og alt ligger i deres sag før de evt søger en paragraf 17 på det foreliggende grundlag...da man ellers bare vil få et afslag på de ting der mangler....

Uanset hvad der sker...om du får førtidspension eller ej...så skal du ikke se det hele som noget spildt arbejde eller på anden vis se sort på det....og jeg ved godt at det er nemmere sagt end gjort...

Du har stadig fået en del ud af alt dette....du har næsten fået helt styr på din ressourceprofil....

Du har fået styr på din sag og hvad der findes i den....og tro mig...det er der ikke mange der har...

Du vil kunne afkræve kommunen at de faktisk går i gang med at give dig de tiltag de snakker om....som ifølge dem vil kunne hjælpe dig....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Seriøst brug for en som ved noget om dette? Indiansummer Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 09-10-2013 10:17
Nogen der kan gennemskue dette? Razmo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 60 13-01-2009 23:51
Nogen der kender dette ?? søsser s Alt det andet 4 22-08-2008 15:28
Mon nogen kan bruge dette? Odenseaneren Et godt link! 0 01-05-2008 07:40
Er der en der ved noget om dette emne missepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 31-10-2007 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension